Қаржылық жоспарларына сенімді болғанымен, көптеген адамдар инвестициялау стратегияларын ұстанбайды. Олар ұзақ мерзімді мақсаттарға арналған қаражатты мерзімінен бұрын алады. Бұл олардың қаржылық жағдайын тұрақсыз етеді.
Бұл ұрпақтың негізгі қаржылық мақсаттары - балалардың болашағы (білім беру, үйлену тойы), ата-аналарды медициналық қамтамасыз ету және отбасының өмір сүру деңгейін арттыру. Бұл ретте респонденттердің 94% - ы қаржылық жоспары бар екеніне сенімді, ал 72% - ы өз инвестицияларын нақты мақсаттарға байланыстырады.
Қаржы өнімдерінің барлық бес танымал санатында (өмірді сақтандыру, медициналық сақтандыру, пай қорлары, акциялар және банктік депозиттер) қаражатты мерзімінен бұрын алу орын алады. Мұның себебі тек қажетті шығындар ғана емес, сонымен қатар қосымша шығындар — мысалы, саяхат, мерекелер және үйді жөндеу.
Алайда, сауалнамаға қатысқандардың 64% — ы қысқа мерзімді қажеттіліктерді жабу үшін несиелерді пайдаланады, ал 49% - ы жинақтарын жұмсайды. Бұл оларға маңызды шығындарды ғана емес, сонымен қатар сапарлар мен тұрғын үйді жаңарту сияқты маңызды емес тілектерді шешуге көмектеседі.
79% ұзақ мерзімді перспективада табыс көзі ретінде инвестицияларға, ал 71% болашақ тұрақты кірістерге сенеді. Бір қызығы, зейнетақы осы кезеңде кірістер тоқтатылатынын түсінгеніне қарамастан, осы ұрпақтың ең жақсы 3 басымдықтарының бірі болып табылады.
X ұрпақ екі ұрпақты қолдау мен өз қажеттіліктерін теңестіреді. Олар өз инвестицияларына сенімді, бірақ көбінесе ағымдағы қажеттіліктер үшін ұзақ мерзімді мақсаттардан бас тартуға мәжбүр. Бұл олардың болашақтағы қаржылық тұрақтылығына күмән келтіреді.
Дереккөз: https://www.asiainsurancereview.com/News/View-NewsLetter-Article/id/90765/Type/eDaily/India-Sandwich-generation-worries-about-future-financial-security
Ашық дереккөзден алынған сурет