Сапа менеджментінің қолданыстағы жүйесі компанияға процестерді тиімді басқаруға және оларды жұмыс күйінде ұстап тұруға: клиенттер талаптарын тұрақты түрде талдауға; өмірді сақтандыру бағдарламасының клиент бағдарланғандығын қамтамасыз етуге; клиенттерге қызмет көрсетудің қажетті стандарттарын орнатуға мүмкіндік береді. Сондықтан «Халык-Life» АҚ пайдаланатын жүйелік тәсілдеме клиенттерге компания клиенттердің талаптарына сәйкес келетін өмірді сақтандыру саласында қызмет көрсетуге қабілетті екендігіне сенімділікті береді, деп баспасөз қызметі атап өтті.
«Халык-Life» өмірді сақтандыру бойынша Қазақстанның Ұлттық Банкінің еншілес компаниясы» 2005 жылда негізі қалағандығын атап айтамыз. Дара тұлғалы акционері болып «Қазақстанның Ұлттық Банкі» АҚ табылады.
Ашық дереккөздерден алынған фотосурет.