Мысалы, ковид өмірдің тосын сыйы мен белгісіздігін атап өтті. Көптеген адамдар денсаулықты жоғалту және өмір сүру мүмкіндігімен байланысты тәуекелдерді саналы түрде бағалай бастады, бұл өмірді сақтандыруды қарастыруға түрткі болды.
Сонымен қатар, пандемияның бұрын-соңды болмаған табиғаты негізгі асыраушысынан айырылған жағдайда отбасын қаржылық қорғауды қамтамасыз ету мәселесіне назар аударды. Адамдар жазатайым оқиға кезінде жақындарына қаржылық тұрақтылықты қалай қамтамасыз ету керектігі туралы ойлана бастады.
Сонымен қатар, ауру өзінің денсаулығы мен жақындарының денсаулығына қамқорлық жасаудың маңыздылығын атап өтті. Өмірді сақтандыру ауру немесе өмірден айырылу жағдайында қаржылық қолдауды қамтамасыз ету құралы ретінде қарастырыла бастады.
Кейбір сақтандыру компаниялары қазіргі шындықты көрсету үшін жаңа өнімдерді ұсынды немесе бұрыннан барларын бейімдеді. Мысалы, карантинге немесе ауруға байланысты кірісті жоғалтудан қамтылған өнімдер пайда болды.
Дереккөз: https://www.thehindu.com/business/pandemic-didnt-adversely-impact-life-segment-industry-to-continue-to-grow-in-mid-teens-kotak-mahindra/article67769226.ece
Ашық дереккөздерден алынған сурет