Сарапшылар екі негізгі себепке тоқталады:
«Екі функция – бір өнімде»: қорғау және инвестиция. Адамдар қаржылық құрал ретінде де жұмыс істейтін сақтандыру өнімдеріне қызығушылық танытады. Сіз аударған жарнаның бір бөлігі дәстүрлі өмірді сақтандыруға жұмсалады, ал екінші бөлігі инвестицияларға (мысалы, қор нарығына) бағытталады. Бұл отбасыңыздың қорғанысын қамтамасыз етіп қана қоймай, жинақты арттыруға да мүмкіндік береді.
Икемділік және басқару еркіндігі. Қазіргі клиенттер қаржысын өздері бақылауды қалайды. Айнымалы өмірді сақтандыру өнімдері көбіне тәуекелге бейімділікке және жеке қаржылық мақсаттарға қарай инвестициялық стратегияны таңдауға мүмкіндік береді.
2024 жылы айнымалы өмірді сақтандыру нарығындағы ең ірі ойыншы — Азия-Тынық мұхиты өңірі (АТӨ). Жаһандық нарықтағы негізгі өсімнің дәл осы өңірден бастау алуы да тегін емес. Орта таптың әл-ауқатының артуы күрделі қаржылық өнімдерге сұраныс туғызуда; сонымен қатар халықтың ұзақ мерзімді қаржылық жоспарлаудың маңыздылығын түсіну деңгейі өсіп келеді. Ал өңір халқының көптігі кең клиенттік базаны қамтамасыз етеді.
Бұл көшбасшылық бүкіл әлемдік трендке ықпал етеді. АТӨ-дегі өнімдердің табысы халықаралық сақтандыру компанияларын басқа елдерде де осындай икемді шешімдер ұсынуға итермелеп, бәсекені күшейтуде. Сондықтан Азия-Тынық мұхиты өңірінде қалыптасқан бағыттар айнымалы өмірді сақтандыру секторының болашағын айтарлықтай айқындайды.
Қарапайым тілмен айтқанда, әлемде, әсіресе Азияда, адамдар тек қорғау ғана емес, сонымен бірге жинақтауға мүмкіндік беретін және жеке қажеттіліктерге бейімделетін сақтандыру полистерін жиі таңдай бастады. Алдағы он жылдықтағы нарық өсімін қамтамасыз етіп отырған дәл осы үрдіс.
Дереккөз: insuranceasia.com
Фото: ашық дереккөздер


