Қаржылық қорғаудың маңыздылығын көрсететін жарнама оның орнына оның Сезімсіз үні мен сәтсіз орындалуына наразылық толқынын тудырды. Бұл жарнамалық науқандарды құру кезінде аудиторияның эмоционалды контексті мен сезімін ескерудің маңыздылығының тағы бір мысалы.
Көбінесе актриса: "Мен мектеп шығындарын қалай төлеймін? Сондай-ақ үй шығындары... Сіз өмірді мерзімді сақтандырусыз да кетіп қалдыңыз". Осы уақытта камера марқұм күйеуінің гирляндпен безендірілген жиектелген суретін көрсетеді, бұл оның өлімін білдіреді.
Жарнаманың мақсаты отбасылар үшін қаржылық қауіпсіздіктің маңыздылығын атап өту болғанымен, оны орындау көптеген көрермендерге ыңғайсыздық туғызды. X қолданушысы былай деп жазды: "ер адам қайтыс болды, ал оның әйелі бірінші кезекте оны сақтандыруды жасамады деп айыптады ма? Бұл қаржылық сауаттылықты арттыру емес, бұл жай ғана Сезімсіз оқиға".
Тағы бір қолданушы: "Бұл тек сезімтал емес, сонымен қатар жиіркенішті. Өсіңіз, Policybazaar. Бұл жарнамаларды алып тастаңыз және ақылға қонымды нәрсені бастаңыз".
Біреу: "Тіпті әйелдің өз жолдарын айтуы да марқұм күйеуіне ашулануға толы. Бұл жарнаманы жасаушылар қаншалықты сезімтал емес. Бұл мүлдем жиіркенішті".
Бұл жарнаманың Сезімсіз көзқарасы үшін сынға ұшырауы бірінші рет емес. Өткен жылы IndiGo науқаны феминизмнің бұрмаланған көрінісі үшін наразылық тудырды. Жарнамада "Патриархаттан 800 км/сағ жылдамдықпен қашу"деген жазуы бар стюардесса көрсетілді. Науқан бастапқыда әйелдерді қолдауға арналған болса да, ол міндетті макияж және өкшелер сияқты гендерлік стереотиптерді нығайтқаны үшін сынға ұшырады.
Дереккөз: https://www.ndtv.com/india-news/policybazaars-term-life-insurance-ad-faces-backlash-7797516
Ашық дереккөзден алынған сурет