bs-preloader__icon
ru kz en

Қазақстандықтардың 70%-дан астамы ел экономикалық дағдарыста тұр деп санайды

Қазақстандық тұтынушылар өткен жылмен салыстырғанда кемірек оптимистік болды. Олардың 71%-ы ел экономикалық дағдарыста тұр деп есептейді. Мұндай деректерді Nielsen Kazakhstan-ның коммерциялық директоры Мадина Сейсенғалиева келтірді, деп хабарлайды LS.
Қазақстандықтардың 70%-дан астамы ел экономикалық дағдарыста тұр деп санайды

Зерттеу сұрақтарға жауап берген қазақстандықтардың 71%-ы ел экономикалық дағдарыста тұрғанына сенімді екенін көрсетті. «Және Қазақстан тұрғындарының бестен бір бөлігі ғана оптимистік күйде және біздің еліміздің экономикалық жағдайы жуық 12 айда жақсарады деп санайды. 38%-ы жеткілікті түрде негативті көңіл-күйде, олар жағдай жақсармайды деп есептейді. Және белгілі бір болжам жасауға қиналатын және осы белгісіздікте өмір сүріп жатқандардың үлкен үлесі (42%) жетерлік», - деп қосты Сейсенғалиева.

Ол сонымен қатар тұтынушылардың алаңдауының негізгі себептерін атады. Бірінші орында азық-түлік өнімдеріне баға өсімі тұр. Екінші орында – тауарлар мен қызметтерге баға. Одан әрі қарыздар мен кредиттер, денсаулық пен отбасының жеке әл-ауқаты жүреді. Және алғашқы рет бастыларының арасынан қақтығыстың күшеюі секілді тармақ пайда болды, дейді сарапшы. «Сатып алушылардың көбісі жақын үш айда баға одан әрі өсетін болады деп санайды. Және жартысынан көбі өсім екі таңбалы болады деген сенімде», - деп түсіндірді сұхбаттасушы.

Оның деректері бойынша, халықтың бестен бір бөлігінің астамы соңғы сұраныстағы тауарлардың 20%-дан көпке қымбаттауын күтеді. Тек 10%-ы 5%-дан артық болмайды деп болжайды.

Nielsen деректері бойынша, сауалнамаға жауап бергендердің 73%-ы өз шығындарын қысқарту үшін мақсатты және саналы іс-әрекеттерді қабылдауда. Және Сейсенғалиева бұл көбінесе қандай баптарға қатысты екенін айтты. «Сатып алушылардың көбісі жаңа киімді сатып алуға (сауалнамаға жауап берушілердің 69%-ы), ойын-сауыққа және үйден тыс тамақтануға (61% және 56% тиісінше) азырақ жұмсауға, үй керек-жарақтарын ауыстыруды (55%)  немесе электроника сатып алуды кейінге қалдыруға (50%) дайын. Біз үшін ең маңыздысы және өткен жылға қарсы өзгергені – сатып алушылардың 37%-ы FMCG-дің неғұрлым арзан маркаларына ауысуға дайын (2021 жылдың IV тоқсанында 34%-ға қарсы)», - деп спикер деректерді келтірді.

Сейсенғалиеваның пікірінше, мүндай үнемділік ақталған, себебі мысалы, үйге тамақ пен сусынға шығындар қазақстандықтардың шығындарының ең үлкен бабы болып табылады. Сауалнамаға жауап берушілердің жартысынан көбісінде бұған 20%-дан 50%-ға дейін шығындар кетеді.

Дереккөзі: https://lsm.kz/kak-pomenyalis-kazahstancy-na-fone-geopoliticheskoj-situaci

Сурет ашық дереккөздерден

 

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру