bs-preloader__icon
ru kz en

Зейнетақы аннуитеті шарттары үш есе көп болды

2024 жылдың алғашқы жарты жылдығында қазақстандықтар ӨСК-мен 2023 жылдың бірінші жартыжылдығына қарағанда 3 есе көп зейнетақы аннуитеттік шарттар жасасты. Сонымен қатар, егер өткен жылдары клиенттердің зейнетақы жинақтары нарыққа қатысушы компаниялар арасында жиі аударылатын болса, қазір ақша БЖЗҚ – дан ӨСК-ге ағады.
Зейнетақы аннуитеті шарттары үш есе көп болды

Өмірді сақтандыру компанияларында (ӨСК) 2024 жылдың бірінші жартыжылдығында 18 058 аннуитеттік шарт жасасты. Салыстыру үшін: өткен жылдың алғашқы алты айында ӨСК 6 416 аннуитеттік шарт жасасты. Сыйлықақылардың өсуі де үш есеге дейін жетпеді, аннуитеттер бойынша сыйлықақылар 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында 53,7 млрд теңгеден 2024 жылдың ұқсас кезеңінде 142,5 млрд теңгеге дейін ұлғайды.

Зейнетақы аннуитеттік сақтандыру-бұл 55 жастан асқан БЖЗҚ салымшыларына зейнеткерлік жасқа толғанға дейін (зейнетақы жинақтары жеткілікті болған жағдайда) зейнетақы ала бастауға мүмкіндік беретін ӨСК өнімі. БЖЗҚ зейнетақысынан айырмашылығы, ӨСК төлемдері өмір бойы жүзеге асырылады. Зейнетақы аннуитеттік сақтандырудың класс ретінде түрлерге бөлінуі бар: зейнетақы аннуитеті және бірлескен зейнетақы аннуитеті. Өз кезегінде, зейнетақы аннуитетінің ішінде түр ретінде кіші түрлерге бөліну бар: зейнетақы аннуитеті және кейінге қалдырылған зейнетақы аннуитеті.

Зейнетақы аннуитеті шарттары бойынша барлық ӨСК іс жүзінде бірдей шарттарда жұмыс істейді. "Шарттар бірыңғай, өйткені зейнетақы аннуитеті ҚР Әлеуметтік кодексінің негізінде әрекет етеді", - деп түсіндіреді "Еуразия" ӨСК.

Іс жүзінде ӨСК барлығы немесе барлығы дерлік клиенттерге бірдей мөлшерлемелерді ұсынады: индекстеу мөлшерлемесі 7%, кірістілік – 8%. Анонимділікті сақтағысы келген нарық қатысушыларының бірінің пікірінше, әзірге "клиенттер өмірді сақтандыру бойынша барлық компанияларға жеткілікті және ӨСК арасында өзгеше жағдай жасауда үлкен қажеттілік жоқ".

2024 жылдың бірінші жартыжылдығында зейнетақы аннуитеті шарттары бойынша жиналған сыйлықақылар бойынша "Халық-Life" (52,95 млрд теңге), Nomad life (41,32 млрд теңге) және Freedom life (26,2 млрд теңге) көшбасшылар болды.

Бірінші жартыжылдықта аннуитеттік келісімшарттар бойынша сыйлықақылардың жартысынан көбін жинаған екі компанияда клиенттерді таңдау – бәрі бірдей жағдайда-сенімге негізделгеніне сенімді.

"Сенімді және танымал бренд клиенттерге сенімділік пен қауіпсіздік сезімін береді, бұл әсіресе сақтандыру саласында маңызды. Бренд пен тұрақты қаржылық көрсеткіштер алғашқы әсерлерді қалыптастыруда және түпкілікті шешім қабылдауда шешуші рөл атқарады", – дейді "Халық-Life"компаниясынан Жанар Жұбаниязова.

"Зейнетақы аннуитетінің ұзақ мерзімді сипатын ескере отырып, клиенттер болашақта жинақтары туралы алаңдамау үшін ең тұрақты компанияны таңдауға тырысады. Жинақтардың сақталуына ФСВ кепілдік бергенімен, ұзақ мерзімді серіктесті таңдағанда клиенттер компанияның жұмыс тәжірибесі мен қаржылық көрсеткіштеріне бағдарланады", – деп түсіндірді Nomad Life баспасөз қызметі.

ӨСК клиенттерді тарту үшін бонустарды пайдалануға құқылы емес. "Зейнетақы аннуитеті сақтандырудың әлеуметтік түрі болғандықтан, ол бойынша агенттік комиссияларды төлеуге және сақтанушыға бонустар мен сыйақылар төлеуге тыйым салынады", – деп түсіндіреді Nomad Life. Бірақ жосықсыз бәсекелестіктің мысалдары әлі де кездеседі – нарықта зейнетақы аннуитеті шартын жасасу кезінде жомарт бонустар ұсынатын компаниялар бар.

Дереккөз: https://kz.kursiv.media/2024-08-22/print1048-klmh-annuitet/

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Ұлттық банк алаяқтардың белсенділігі туралы ескертті
Ұлттық банк алаяқтардың белсенділігі туралы ескертті

Алаяқтық топтар өздерін инвестициялық компан...

Қазақстанда ерлер мен әйелдердің арақатынасын санады
Қазақстанда ерлер мен әйелдердің арақатынасын санады

ҚР халқының саны бір жылда 2022 жылдың басына 19,12...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру