ЖИ арқасында сақтандыру жарналарын есептеу жылдамырақ, жекелендірілген және әлдеқайда тиімді бола түсті. ЖИ негізіндегі құралдар осы жаңғырудың алдыңғы шебінде тұр: олар ауқымды деректерді талдап, жедел әрі дәл ұсыныстар береді, әрі оларды әр адамның қажеттілігі мен тәуекел деңгейіне бейімдейді. Қосымша деректер көрсеткендей, АҚШ-тағы сақтандыру компанияларының 55%-ы генеративті ЖИ-ді енгізудің бастапқы немесе толық кезеңінде, ал 90%-ы оны әртүрлі функцияларда қолдану мүмкіндігін бағалау үстінде. Бұл — ЖИ-дің тәуекелдерді бағалау мен тариф белгілеу процесіне қаншалықты тез еніп жатқанын көрсетеді.
Бұл өзгеріс әртүрлі дереккөздерді пайдалану арқылы сақтандыру жарналарын дәлірек есептеу мүмкіндігін береді және клиенттердің өмірді сақтандыру тәжірибесін түбегейлі өзгертеді.
Алгоритмдік андеррайтингтің қуаты
Бұл өзгерістердің өзегінде — авторлық ЖИ және алгоритмдік бағалау модельдері. Олар электрондық сауалнамаларда қолданылады және жай ғана деректер енгізуден интеллектуалды бағалауға көшуге мүмкіндік береді. Дәстүрлі, қолмен тексеру мен стандартты кестелерге сүйенетін әдістерден өзгеше, алгоритмдер тәуекелді өздігінен бағалайды: өтініш берушінің деректерін мұқият талдап, оларды қосымша дереккөздермен салыстырады және тіпті жасырын тәуекелдерді анықтай алады.
Мақсат — өлім-жітім ықтималдығын бұрын-соңды болмаған дәлдікпен болжау және әр адамның тәуекелін әділ әрі нақты бағалау.
Машиналық оқыту арқылы үздіксіз жетілдіру
Бұл ЖИ жүйелері бір орында тұрмайды — олар машиналық оқыту арқылы үнемі дамып отырады. Дегенмен, адам тарапынан бақылау мен заң талаптарына сәйкестік міндетті түрде сақталады. Компаниялар андеррайтинг шешімдерінің дәлдігін тексеру үшін машиналық оқытуды «оффлайн» режимде қолданады. Мұндай кері байланыс циклі модельдерді жетілдірудің маңызды тетігі саналады. Deloitte-тің 2024 жылғы сауалнамасы бойынша, респонденттердің 76%-ы генеративті ЖИ-ді кемінде бір бизнес-функцияда енгізген.
Жаңа деректерді өңдеп, жаңа заңдылықтарды анықтау арқылы бұл модельдер уақыт өте келе анағұрлым дәл және тиімді бола түседі, осылайша ЖИ жай ғана құрал емес, өзін-өзі үйрететін жүйеге айналады.
Ашықтық пен әділеттілікті арттыру
Тұтынушыға бағытталған ЖИ қосымшалары үшін басты талап — әділдік пен бейтараптық. Өмірді сақтандыру саласында ЖИ құралдары толық бақылау мүмкіндігін ескере отырып жасалады. Әрбір шешім қолданылған деректер мен логиканы түсіндіретін ашық сипаттамамен сүйемелденеді.
Процесс автоматты шешімдердегі кез келген алалаушылықты болдырмау үшін арнайы жобаланады. Бұл — клиент сенімін нығайтып, әділдікті қамтамасыз етеді. Соңғы ғылыми зерттеулер көрсеткендей, демографиялық деректерді тікелей пайдаланбай-ақ, әділ тәуекел бағалауын жасауға болады.
Интеграция және қолжетімділікті арттыру
ЖИ құралдарын сақтандыру компанияларының қолданыстағы жүйесіне оңай енгізуге болады. Олар әр серіктестің саясаты мен тәуекелге төзімділік деңгейіне сай бейімделеді.
Бұл жаңа технологияны енгізу үшін бүкіл жүйені қайта құрудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, ЖИ әсіресе орта тап үшін сақтандырудың қолжетімділігін арттырады — мұнда басты факторлар қолжетімді баға мен рәсімдеудің қарапайымдылығы.
Андеррайтингті автоматтандыру көптеген клиенттер үшін медициналық тексеруді алып тастайды, сауалнамаларды жеңілдетеді және бүкіл процесті ыңғайлы етеді.
Жылдамдық пен жайлылық
ЖИ енгізудің ең үлкен артықшылықтарының бірі — клиенттер үшін бұрын-соңды болмаған жылдамдық пен қолайлылық. Бұрын ұзақ күту мен бірнеше кезеңнен тұратын процесс енді автоматтандырылған, оңтайландырылған форматқа ауысты.
Көптеген клиенттер өмірді сақтандыруды рәсімдеуді Amazon-нан сатып алу сияқты тез әрі жеңіл деп сипаттайды — бірнеше минут ішінде ұсыныс алады және дұрыс таңдау жасағанына сенімді болады.
ЖИ — бұл тек технологиялық жаңарту емес, маңызды қаржылық саладағы клиент тәжірибесін түбегейлі жақсарту. Жылдамдық, жекелендіру және қолайлылық бірінші орынға қойылған жаңа стандарт қалыптасып келеді.
Сенім, қолайлылық және қолжетімділік
ЖИ дамыған сайын, технологияны этикалық және ашық қолдануға, сонымен қатар клиент мүддесін бірінші орынға қоюға мән беретін сақтандыру компаниялары нарық көшбасшысы болады.
Жетістік тек жаңа технологияны енгізуге ғана емес, шынайы құндылық жасауға да байланысты — отбасылардың қаржылық қорғанысын жеңілдету, табыс деңгейіне қарамастан қолжетімділікті кеңейту және ұзақ мерзімді адалдықты қалыптастыру.
Цифрлық сервистен күтілетін талаптар өсіп келе жатқанда, өмірді сақтандыруды қарапайым, қолжетімді және «адамға жақын» ете алатын компаниялар — алгоритмдерге қарамастан — тұтынушылардың тұрақты сеніміне ие болады.
Дереккөз: https://www.unite.ai/ai-now-makes-the-life-insurance-selection-process-like-shopping-on-amazon/
Сурет: ашық дереккөздерден алынған