bs-preloader__icon
ru kz

Сақтандырушылардың клиенттері жасанды интеллект құралдарымен өзара әрекеттесуге дайын

GlobalData зерттеуі барлық респонденттердің 39% - ы жасанды интеллект (ЖИ) сақтандыру өтініші бойынша шешім қабылдауға өте ыңғайлы немесе өте ыңғайлы екенін көрсетті. Дүние жүзіндегі тұтынушылардың едәуір бөлігі сақтандыру полистері шеңберінде, тіпті сақтандыру өтемақысына өтініш берудің стресстік жағдайында да ЖИ-мен өзара әрекеттесуге дайын. Бұл сақтандыру компаниялары ЖИ-ны өз қызметіне біріктіруі керек дегенді білдіреді.
Сақтандырушылардың клиенттері жасанды интеллект құралдарымен өзара әрекеттесуге дайын

Globaldata 2024 Emerging Trends Insurance Consumer Survey зерттеуіне сәйкес, барлық сауалнамаға қатысқандардың үштен бірінен астамы (39%) ЖИ сақтандыру талаптары бойынша шешім қабылдауға дайын немесе өте ыңғайлы. Сауалнама әртүрлі аймақтардағы әлемнің 11 жетекші елінде жүргізілді. Респонденттердің шамамен бірдей саны (38%) бұл туралы ыңғайсыздық білдірді, ал қалғандары белгісіз болды. Таңдалған елдердің ішінде Бразилиядан келген тұтынушылар осы сценарийде ЖИ-мен өзара әрекеттесуге ең ашық болып шықты, 51% өздерін жайлы сезінеді. Сонымен қатар, австралиялықтар осы мақсаттар үшін ЖИ-ны қолдануға ең аз бейім болды, тек 23% - ы бұл мәселеде жайлылық білдірді.

Деректер елге байланысты айтарлықтай өзгереді және сақтандыру компаниялары әртүрлі нарықтарда жаңа өнімдер мен мүмкіндіктерді іске қосу кезінде ескеруі керек. Алайда, нәтижелер көрсеткендей, жеткілікті тұтынушылар қазірдің өзінде ЖИ-мен өзара әрекеттесуге дайын, сондықтан бұл инвестициялау үшін қолайлы бағытқа айналады. ЖИ технологиялары сақтандыру саласында әлі бастапқы сатысында болса да және көптеген чатботтар тұтынушыларды ренжітсе де, тіпті Австралияда (ЖИ қолдауы аз ел) бес клиенттің біреуінен астамы осы технологияларды пайдалануға дайын.

Зерттеу көрсеткендей, сақтандыру компанияларының клиенттері сақтандыру талаптарын өңдеу процесінде жасанды интеллектті қолдануға ашық бола бастайды. Бұл сақтандыру компанияларының клиенттерге қызмет көрсету тәсілін айтарлықтай өзгерте алады. ЖИ енгізу клиенттердің тәжірибесін жақсарту үшін ғана емес, сонымен қатар компаниялардың жұмысын оңтайландыру — байланыс орталықтарына жүктемені азайту және өтініштерді өңдеуді жеңілдету үшін де әлеуетке ие.

Дереккөз: https://www.lifeinsuranceinternational.com/analyst-comment/insurance-customers-ready-interact-ai-tools/?cf-view

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Теңге-доллар валюталық жұбымен не болады
Теңге-доллар валюталық жұбымен не болады

Қазақстан қаржыгерлер қауымдастығының (ҚҚҚ) т...

Ипотекалық несие кезінде өмірді сақтандырудың ыңғайлы полисі
Ипотекалық несие кезінде өмірді сақтандырудың ыңғайлы полисі

Адам ипотеканы алған кезде, оның соңғы ойлайты...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру