NOMAD Life чатботы менеджерлер үшін таптырмас көмекшіге айналды: ол сақтандыру өнімдерінің шарттары мен ережелеріне жылдам және ыңғайлы қол жеткізуді қамтамасыз етеді. Қазіргі Ішкі білім базасымен интеграциялау арқылы ол ескірген немесе дұрыс емес ақпаратпен байланысты қателіктерден аулақ болуға көмектеседі. Чатбот WhatsApp арқылы жұмыс істейді-көпшілікке таныс мессенджер, бұл қызметкерлерді жаңа платформаларды игеруден сақтайды. Қазақ және орыс тілдерін қолдау сервисті компанияның барлық қызметкерлері үшін қолжетімді әрі түсінікті етеді.
Чатбот тек сұрақтарға жауап бермейді-ол клиенттердің қажеттіліктерін талдай отырып, сақтандыру шешімдерін таңдауға белсенді қатысады. Мысалы, ол NOMAD Вolashaq өнімі бойынша пайыздар мен болжамды төлемдерді есептей алады, бұл полисті рәсімдеу процесін жылдамдатады және мәміленің ашықтығын арттырады. Бұл шешім қабылдағанға дейін жеделдік пен нақты сандарды бағалайтын клиенттермен жұмыс істеу кезінде өте маңызды.
Сұраныстарды жедел өңдеу арқылы чатбот клиенттердің күту уақытын қысқартады және менеджерлерді түсіреді, бұл оларға күрделі тапсырмаларға назар аударуға мүмкіндік береді. Оның өнімдер мен заңнамадағы өзгерістерге тез бейімделу қабілеті оны компания үшін сенімді құралға айналдырады. Нәтижесінде Nomad Life қызмет көрсету сапасын жақсартып қана қоймай, Қазақстандағы технологиялық және клиентке бағдарланған сақтандырушының беделін нығайтады.
Сандардағы тиімділік
Чатбот іске қосылғаннан бері айтарлықтай нәтижелерге қол жеткізілді:
* 1000-нан астам бірегей және кешенді сұрақтар өңделді;
• орташа жауап беру уақыты-2 секунд;
* қызметкерлер өнім желісін жақсырақ басқара бастады және ақпаратқа иелік етудің өсуін көрсетті;
* тұтынушыларға қызмет көрсету өткізу қабілеттілігі айтарлықтай өсті.
"Біздің QazPost-пен ынтымақтастығымыз сату географиясын кеңейту ғана емес. Біз сақтандыру өнімдерін жаңа деңгейге көтеріп, оларды әрбір қазақстандыққа қолжетімді етеміз. Біздің ЖИ-ассистентіміз сияқты инновациялық құралдарды енгізу клиенттерге жедел кеңес алуға және полистерді бірнеше рет басу арқылы ‒ кезексіз және қағазбастылықсыз ресімдеуге мүмкіндік береді", - дейді Басқарма Төрағасының орынбасары Нұрлыбек Толықбаев.
Чатбот барлық NOMAD Life және QazPost менеджерлеріне қол жетімді. Бұл сізге қажетті ақпаратты тез табуға, клиенттерге кеңес беруге және полисті рәсімдеуге көмектеседі ‒ күрделі нұсқауларсыз және ұзақ іздеусіз. Осының арқасында қызметкерлер тезірек жұмыс істейді және бүкіл ел бойынша қызмет біркелкі және сапалы болады.
Nomad Life жобалық кеңсесі чатботты басқа қызмет бағыттарында қолдануды кеңейту мүмкіндіктерін зерттеуді жалғастыруда. Технологияны клиенттік сервиске интеграциялау сценарийлері, өтініштерді ресімдеу, полистерді сүйемелдеу және мемлекеттік сервистермен өзара іс-қимыл қарастырылады. Мақсат-сақтандыруды жеңілдету, оны бүкіл елдегі адамдар үшін тезірек және қол жетімді ету.
Nomad Life чатботтың функционалдығын кезең-кезеңімен кеңейту жоспарларын жариялады. Болашақта ол бастапқы кеңес беру мен полисті рәсімдеуден бастап Клиентті сүйемелдеуге және сақтандыру жағдайларын реттеуге көмектесуге дейінгі міндеттердің кең ауқымын орындайтын болады. Бұл сақтандыру өнімдерімен өзара әрекеттесуді жеңілдетеді және ыңғайлы етеді.
Ашық дереккөзден алынған сурет