LIMRA 2021 жыл зерттеуіне сәйкес, миллениалдардың 45%-ы үлкен ықтималдықпен COVID-19 үшін өмірді сақтандыру полистерін сатып алады, бұл бумерлерге немесе X ұрпағына қарағанда жоғары. Сауалнама өнімнің өзінің қиындығы сақтандыруды сатып алудан жиі бас тарту болып табылатынын көрсетті.
Бұдан бөлек, америкалықтардың жартысынан көбі өмірді сақтандырудың құнын орташа үш есе артық бағалайды. Және өмірді жедел сақтандыру жас және дені сау адамдар үшін қазіргідей ешқашан анағұрлым қолжетімді болмаған. Төмен баға өтемнің үлкен бөлігін қамтамасыз ете алады.
Сонымен қатар, сауалнама миллениалдардың көбірек автоматты режимде жинауға бейім екенін көрсетті: әрбір бесінші оған жалақы шотынан жинақтарды автоматты түрде шегеру қолайлы екенін айтқан.
Миллениалдар – сақтандыру бизнесінің болашағы. Келесі 20 жылдың ішінде олар өз балаларын колледжге жіберетін болады, бизнес ашады және экономиканың негізі болады, сол себепті олардың өмірді сақтандырудағы қажеттілігі тек артады.
Дереккөзі: https://www.thinkadvisor.com/2021/10/04/coming-of-age-in-the-world-of-life-insurance/
Сурет ашық дереккөздерден