bs-preloader__icon
ru kz en

Z буыны өмірді сақтандыруды онлайн сатып алуды жөн көреді

Z буыны (1990 жылдардың ортасынан 2010 жылдардың басына дейінгі туған жылдары), өмірді сақтандыруға қызығушылық танытады, дегенмен олардың көзқарастары мен басымдықтары алдыңғы ұрпақтардан өзгеше болуы мүмкін.
Z буыны өмірді сақтандыруды онлайн сатып алуды жөн көреді

Z буыны цифрлық технологияға үйреніп, өнімдер мен қызметтерді онлайн сатып алуды жөн көреді. Бұл өмірді сақтандыруға да қатысты. Haven Life және Bestow сияқты көптеген компаниялар жастарды қызықтыратын полистерді сатып алу үшін ыңғайлы онлайн платформаларды ұсынады.

Бұл ұрпақтың тағы бір ерекшелігі – қол жетімді бағаларды табу. Мерзімді сақтандыру полистері (term Life Insurance) әдетте салыстырмалы түрде төмен сыйлықақылар бойынша айтарлықтай қамтуды ұсынады, бұл оларды жастар үшін тартымды етеді.

Сонымен қатар, z буыны интернет пен әлеуметтік медиа арқылы ақпаратқа оңай қол жеткізу арқылы қаржылық өнімдер мен қаржылық жоспарлаудың маңыздылығы туралы көбірек біледі. Олар кеңестер мен кеңестер алу үшін қаржылық блогтар мен YouTube бейнелері сияқты ресурстарды жиі пайдаланады.

Z буыны қол жетімді, түсінікті және интернетте оңай сатып алынатын сақтандыру өнімдерін жақсы көреді. Олар икемділікті, жекелендіруді және ашықтықты бағалайды және қаржылық жоспарлау мен жақындарын қорғаудың маңыздылығын түсінеді. Осы артықшылықтарды түсінетін және өз ұсыныстарын жастардың қажеттіліктеріне бейімдейтін сақтандыру компаниялары клиенттерді осы ұрпақтан сәтті тартып, сақтай алады.

Дереккөз: https://www.businesstoday.in/opinion/story/cracking-the-gen-z-code-for-life-insurance-430557-2024-05-22

Ашық дереккөздерден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру