Такаданың айтуынша, цифрландыру мен жасанды интеллект сату тиімділігін арттыруда және сақтандыру компаниялары мен олардың агенттері арасындағы қатынастардың ашықтығын қамтамасыз етуде маңызды құрал бола алады.
Бұл мәлімдеме Жапонияның өмірді сақтандыру саласында бірқатар жанжалдардан кейін жасалды. Қоғамда сақтандыру компаниялары мен агенттер арасындағы тым тығыз қарым-қатынастардың заңдылығы туралы сұрақтар туындаған еді, әсіресе компания қызметкерлері агенттерге немесе серіктестерге (мысалы, банктерге) уақытша «көмекке» жіберілген жағдайларда. Мұндай тәжірибе мүдделер қақтығысына әкелуі мүмкін деген сынға ұшырады.
Жапонияның өмірді сақтандыру компаниялары қауымдастығының төрағасы қызметін де атқаратын Юкинори Такада: «Біз агенттермен неғұрлым ашық әрі әділ қарым-қатынасты қалыптастыру қажет болатын шешуші кезеңде тұрмыз», — деді.
Sumitomo Life — Жапониядағы ең ірі өмірді сақтандыру компанияларының бірі, ол халықаралық нарықтарда, соның ішінде АҚШ пен Азияда өз қызметін белсенді түрде кеңейтіп келеді.
Дереккөз: nippon.com
Фото ашық дереккөздерден алынған.


