bs-preloader__icon
ru kz en

Мидың жұмысын жақсартатын сусындар аталды

Ұзақ өзін-өзі оқшаулау кезінде тіпті ең қуатты адамдар шаршаудың өсуін және жұмысқа қабілеттіліктің төмендеуін сезіне алады. Клиникалық психолог, нейропсихолог Ирина Хвингия Sputnik радиосына осы мәселені шешуге көмектесетін сусындар туралы айтып берді.
Мидың жұмысын жақсартатын сусындар аталды

Шаршаумен күресетін сусындарға келгенде, адамдардың көпшілігінің ойына ең алдымен шай мен кофе келеді. Оны күніне екі кеседен артық емес ішетін болса, олар расымен де көмектеседі, ал бұдан артық мөлшері, керісінше, реакцияны бәсеңдетіп, мидың жұмыс қабілеттілігін төмендетеді, деп Sputnik радиосына берген сұхбатында клиникалық психолог, нейропсихолог Ирина Хвингия атап өтті.

Оның айтуынша, ми жұмысын жандандыру үшін адамшөп бар сусындар әлдеқайда тиімді.

«Адамшөптің кофеинге қарағанда әсері ұзақ болады. Бір стакан суға тұнбаның екі-үш тамшысы күніне екі рет ішсе, жұмыс қабілеттілігін ұзақ уақыт қолдап тұруға жеткілікті. Адамшөп түбірі биоқоспалармен айналысатын дүкендерде табуға болады. Адамшөпті қайнаған суға тұндырғаны дұрыс, спирттегі тұнба ретінде пайдалануға да болады, оларды дәріханалардан табуға болады», – деп түсіндіреді Ирина Хвингия.

Тиімділігі бойынша екінші сусын ретінде нейропсихолог какаоны атады.

«Какао мидың қан айналымын оның құрамына кіретін флавонол арқылы жақсартады. Сонымен қатар, какао құрамында дофамин өндіретін заттар бар, ал ол жақсы көңіл-күй үшін жауап береді. Сондықтан какао жұмыс істеу үшін ғана емес, өзін-өзі оқшаулау кезінде өте пайдалы», – деп атап өтті Ирина Хвингия.

Мидың жұмысына жеміс-жидектерден жасалған сусындар да оң әсер етеді.

«Алма қан тамырларының созылмалылығын арттырады, оларға бітелуге кедергі жасайды, миға қан құйылудың, инсульттың қаупі төмендейді. Қаражидек, көкжидек мидың танымдық қызметін жақсартады, жады, миды жасушааралық мембраналарды зақымдайтын зиянды заттардан босатады. Сондай-ақ, қан ағыны бүлдірген мен таңқурай жақсартады. Пайдалы сусын дайындау үшін, Сіз тосапты сумен араластыра аласыз, компот жасай аласыз, бірақ езілген жидектерді сумен араластырылатын сусындар тиімді әсер етеді», – деп нақтылады Ирина Хвингия.

Нейропсихолог мидың жұмыс істеу қабілетін сақтау үшін пайдалы сусындар жеткіліксіз деп қосты. Салауатты тамақтануды естен шығармау керек, сондай-ақ мерзімді түрде мидың кешенді «қоректенуін» жасау керек – мысалы, бүкіл отбасымен жылдамдық пен реакцияға ойындарды өткізу.

Дереккөзі: https://radiosputnik.ria.ru/20200417/1570145129.html

Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру