bs-preloader__icon
ru kz

Өмірді сақтандырушылардың агенттері цифрлық технологияларға көшуде

Классикалық өмірді сақтандыру полистерін сатудың ең жақсы тәжірибесі сақтандыру агенттерінде екені белгілі. Соңғы уақытқа дейін өмірді сақтандырудың негізгі сатылымдары тек қаржылық кеңесшілер арқылы жүзеге асырылды. TransUnion зерттеу есебіне сәйкес, жаңа тенденция айқын: сақтандыруды онлайн сатып алатын тұтынушылардың үлесі 2022 және 2023 жылдар аралығында 22% - дан 27% - ға дейін өсті, ал агенттерге жүгіну саны сол уақытта 42% - дан 35% - ға дейін төмендеді. Бұл туралы желілік басылым хабарлайды PYMNTS.com.
Өмірді сақтандырушылардың агенттері цифрлық технологияларға көшуде

Зерттеу сонымен қатар өмірді сақтандыру нұсқаларын бағалау кезінде онлайн байланыс арналарына жүгінетін жас тұтынушылар арасында айтарлықтай тенденцияны анықтады.

Бұл тұжырымдар Рymnts Intelligence зерттеуінің нәтижелеріне сәйкес келеді, бұл жастардың автокөлік пен медициналық сақтандыруға ие болу ықтималдығы жоғары болғанымен, Z буыны мен мыңжылдық тұтынушылардың 60% - дан астамы алдағы 12 айда сақтандырудың бір немесе бірнеше түрін сатып алуды жоспарлап отырғанын көрсетеді, олардың жартысына жуығы өмірді сақтандыруды қарастырады.

Цифрлық платформалар өмірді сақтандыру саласына енгізетін маңызды өзгерістердің бірі-сатып алу процесін жеңілдету. Веб-сайттар мен мобильді қосымшалар пайдаланушыларға сатып алу процесінде көмектесетін интуитивті интерфейстерді ұсынады.

Сонымен қатар, бірнеше рет басу арқылы тұтынушылар сақтандыру компанияларының ұсыныстарын салыстыра алады, полистің әртүрлі нұсқаларын бағалай алады және олардың қамтуы туралы негізделген шешім қабылдай алады.

Z буынының тұтынушылары мен миллениалдар интернетті ұнатса да, олар қаржылық кеңесшілердің ұсыныстары мен тәжірибесін әлі де жоғары бағалайды. Атап айтқанда, әрбір демографиялық өкілдердің жартысына жуығы сақтандыруды сатып алу туралы түпкілікті шешім қабылдаған кезде қаржы сарапшыларының тәжірибесін бағалайды. Бұл артықшылық жас тұтынушылар арасында сақтандыру өнімдерін түсінбеушілікке байланысты.

Қорытындылай келе, цифрлық платформалар өмірді сақтандыру саласын өзгертіп, тұтынушыларға сатып алу процесін жеңілдетеді және сонымен бірге агенттерге озық құралдар мен технологияларды ұсынады. Технологиялық инновациялар мен кәсіби тәжірибенің бұл үйлесімі салаға заманауи тұтынушылардың өсіп келе жатқан қажеттіліктерін жақсырақ қанағаттандыруға мүмкіндік береді.

Дереккөз: https://www.pymnts.com/insurance/2024/life-insurance-agents-go-digital-to-connect-with-young-buyers/

Ашық дереккөздерден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру