Зерттеу сонымен қатар өмірді сақтандыру нұсқаларын бағалау кезінде онлайн байланыс арналарына жүгінетін жас тұтынушылар арасында айтарлықтай тенденцияны анықтады.
Бұл тұжырымдар Рymnts Intelligence зерттеуінің нәтижелеріне сәйкес келеді, бұл жастардың автокөлік пен медициналық сақтандыруға ие болу ықтималдығы жоғары болғанымен, Z буыны мен мыңжылдық тұтынушылардың 60% - дан астамы алдағы 12 айда сақтандырудың бір немесе бірнеше түрін сатып алуды жоспарлап отырғанын көрсетеді, олардың жартысына жуығы өмірді сақтандыруды қарастырады.
Цифрлық платформалар өмірді сақтандыру саласына енгізетін маңызды өзгерістердің бірі-сатып алу процесін жеңілдету. Веб-сайттар мен мобильді қосымшалар пайдаланушыларға сатып алу процесінде көмектесетін интуитивті интерфейстерді ұсынады.
Сонымен қатар, бірнеше рет басу арқылы тұтынушылар сақтандыру компанияларының ұсыныстарын салыстыра алады, полистің әртүрлі нұсқаларын бағалай алады және олардың қамтуы туралы негізделген шешім қабылдай алады.
Z буынының тұтынушылары мен миллениалдар интернетті ұнатса да, олар қаржылық кеңесшілердің ұсыныстары мен тәжірибесін әлі де жоғары бағалайды. Атап айтқанда, әрбір демографиялық өкілдердің жартысына жуығы сақтандыруды сатып алу туралы түпкілікті шешім қабылдаған кезде қаржы сарапшыларының тәжірибесін бағалайды. Бұл артықшылық жас тұтынушылар арасында сақтандыру өнімдерін түсінбеушілікке байланысты.
Қорытындылай келе, цифрлық платформалар өмірді сақтандыру саласын өзгертіп, тұтынушыларға сатып алу процесін жеңілдетеді және сонымен бірге агенттерге озық құралдар мен технологияларды ұсынады. Технологиялық инновациялар мен кәсіби тәжірибенің бұл үйлесімі салаға заманауи тұтынушылардың өсіп келе жатқан қажеттіліктерін жақсырақ қанағаттандыруға мүмкіндік береді.
Дереккөз: https://www.pymnts.com/insurance/2024/life-insurance-agents-go-digital-to-connect-with-young-buyers/
Ашық дереккөздерден алынған сурет