Мисселинг (mis-selling) термині сатушы өнімді немесе қызметті сату мақсатында әлеуетті клиентке дұрыс емес, жаңылыстыратын немесе толық емес ақпарат беретін жағдайды білдіреді. Бұл тек «жаңылыстыруды» ғана емес, сонымен қатар сақтандыру, инвестициялар, несиелер және т.б. сияқты қаржылық қызметтерді де қамтуы мүмкін.
Мисселинг мысалдары
Сатушы өнімді немесе қызметті сатудың маңызды шарттары туралы үндемеуі мүмкін.
Сатушы өнімнің қалай жұмыс істейтіні, оның ықтимал рентабельділігі немесе тәуекелдері туралы дұрыс емес мәліметтер бере алады.
Сатушы клиентке қаржылық мақсаттарына сәйкес келмейтін өнімді ұсына алады.
Назар аударыңыз
Негізгі және бірінші ереже - сатушы немесе банк қызметкері қол қою үшін ұсынатын шартты мұқият оқып шығу. Әңгімелерге сенбеңіз мүдделі тараптар. Келісімнің кіммен жасалғанына, мәміленің үшінші қатысушысы бар-жоғына назар аударыңыз. Егер сіз бірдеңе түсінбесеңіз, сұрақтар қоюдан тартынбаңыз. Менеджерден немесе сатушыдан өнімнің әр шартын жазбаша түрде көрсетуін сұраңыз. Егер барлық тармақтар сізге түсінікті болса және сұрақтар мен күмән тудырмаса ғана шартқа қол қойыңыз.
Дереккөз: https://prodengi.kz/post/misseling-prostymi-slovami
Ашық дереккөздерден алынған сурет