bs-preloader__icon
ru kz en

Өмірді сақтандыру саласындағы ЖИ

Соңғы болжамдарға сәйкес, 2024 жылға қарай сақтандыру компанияларының 90% - дан астамы жасанды интеллект арқылы шешімдер қабылдайды немесе қарастырады. Бұл статистика бүкіл саланың ЖИ технологияларының әлеуетін мойындауын көрсетеді, деп жазады ET Edge Insights.интернет-басылымы.
Өмірді сақтандыру саласындағы ЖИ

ЖИ қолдану осы саланың әртүрлі аспектілерін айтарлықтай өзгерте алады:

Мысалы, өтініш беру және андеррайтеринг процесін жеңілдету. ЖИ тұтынушы деректерінің үлкен көлемін, соның ішінде олардың мінез-құлқын, қалауларын, сатып алу тарихын және тіпті әлеуметтік медиа деректерін талдай алады. Бұл сақтандыру компанияларына белгілі бір клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін толығымен жекелендірілген сақтандыру өнімдерін ұсынуға мүмкіндік береді.

ЖИ әр клиентпен байланысты тәуекелдерді дәлірек бағалау үшін күрделі деректер жиынтығын талдай алады. Бұл медициналық тарихты талдаудан бастап өмір салты мен мінез-құлық факторларын есепке алуға дейін барлығын қамтиды. Осының арқасында сақтандыру компаниялары әділ және дәлірек тарифтерді ұсына алады.

Клиенттерге қызмет көрсету үшін ai негізіндегі чатботтар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану көптеген процестерді автоматтандыруға мүмкіндік береді, соның ішінде жиі қойылатын сұрақтарға жауап беру, саясатты рәсімдеу үшін бастапқы ақпаратты жинау және тіпті шығындарды шешуге көмектесу. Бұл клиенттер үшін күту уақытын қысқартады және компаниялардың тиімділігін арттырады.

Машиналық оқыту деректері мен алгоритмдерін пайдалана отырып, компаниялар ықтимал тәуекелдерді жақсырақ болжай алады және сақтандыру жағдайларының алдын алады. Мысалы, денсаулық пен өмір салты туралы деректерді талдау арқылы ЖИ денсаулықты жақсарту бойынша ұсыныстар ұсына алады, осылайша ауру қаупін азайтуға көмектеседі.

ЖИ мінез-құлық үлгілерін талдауға және күдікті әрекеттерді тануға қабілетті, бұл өмірді сақтандыру алаяқтықтарын анықтауға және алдын алуға айтарлықтай көмектеседі. Бұл компаниялардың ресурстарын қорғап қана қоймайды, сонымен қатар адал клиенттер үшін сақтандыру өнімдерінің құнын төмендетеді.

Ақырында, үлкен деректерді талдау және ЖИ арқылы болжау клиенттер үшін икемді және тиімді шарттарды ұсына алатын нақты уақыттағы сақтандыру немесе динамикалық баға сияқты инновациялық сақтандыру өнімдері мен қызметтерін құруға жол ашады.

Дереккөз: https://etinsights.et-edge.com/embracing-ai-innovation-in-the-life-insurance-industry/

Ашық дереккөздерден алынған сурет

 

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру