Зерттеу нәтижесіне сәйкес, ЖӨС бағдарламалары бойынша барлық клиенттердің ішінде жастардың – зумерлер мен миллениалдардың үлесі 22%-ды құрайды. Айта кетерлігі, ЖӨС арқылы сақтандырылған зумерлер арасында ерлердің үлесі 46%-ға жетеді. Басқа буындарда бұл көрсеткіш небәрі 20%-дан сәл асады.
Х буынының (1967–1984 ж.т.) және бэби-бумерлердің (1944–1967 ж.т.) үлесіне тиісінше 48% және 30% шарт тиесілі. ЖӨС бағдарламалары бар клиенттердің орташа жасы – 47 жас. Соған қарамастан, жастардың қызығушылығы жылдан-жылға артып келеді.
КАПИТАЛ LIFE дерегінше, зумерлер ЖӨС бойынша орташа есеппен 8 жылға жоспар құрады. Орташа жинақ сомасы – 300 мың рубль. Ал миллениалдар ұзақ мерзімге әрі көбірек жинақ жасайды, себебі олар отбасы капиталы мен болашақ қорын белсенді қалыптастыру кезеңінде. Бұл буынның ЖӨС шарттарының орташа мерзімі – 10 жыл.
2025 жылы жүргізілген сауалнама нәтижесі бойынша, зумерлердің 90%-ы – қаржылық өмірінің бастапқы кезеңінде болса да, қазірден жинақ жасаудың маңызын түсінеді. 77%-ы ұзақ мерзімді жинақтың артықшылықтарын жақсы біледі. Олар үшін капитал жинау құралының ең басты артықшылығы – цифрлық сервистер арқылы өнімді оңай алу және басқару мүмкіндігі. Ал аға буын үшін басты критерий – бағдарламаның мазмұны мен құқықтық артықшылықтары.
«Адам өмір жолының ерте кезеңінде жинақтаушы немесе зейнетақы сақтандыру полисін рәсімдесе, ол құрал салықтық, қаржылық және сақтандыру тұрғысынан әлдеқайда тиімді болады. Бұл – жинақ пен қорғауды біріктіретін кешенді өнім, әркім өз мақсатына сәйкес артықшылық таба алады», – деді КАПИТАЛ LIFE бас директоры Евгений Гуревич.
Фото ашық дереккөздерден алынған