АҚШ пен Ұлыбританияда Ladder, Haven Life және Fabric сияқты стартаптар медициналық тексеруден өтпей-ақ бірнеше минут ішінде сақтандыру өтінімдерін мақұлдау үшін ЖИ пайдаланады. Шетелдік сарапшылардың айтуынша, алдағы жылдары ЖИ-андеррайтинг өмірді сақтандырудың алтын стандартына айналады, әсіресе digital-first-компанияларда.
"Клиенттер қаржылық қауіпсіздік пен жан тыныштығын сезіну арқылы сақтандыру өнімдеріне құндылық қосуды көздейтін өмірді сақтандыру секторында өмірді сақтандырушылар бәсекелестік артықшылыққа ие болу үшін ЖИ-ді қолдануға және клиенттердің сақтандыру шарттарын жасасу, қызмет көрсету және қызмет көрсету сияқты негізгі процестерде автоматтандырылған операциялармен байланысына негізделген клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыруы керек шағымдарды қарау", - деп түсіндіреді BCC Life басқарма төрағасы Гүлжан Жақсымбетова.
Қазіргі уақытта "Еуразия" өмірді сақтандыру компаниясында ЖИ негізінен ішкі процестерді оңтайландыру міндеттерін шешеді. Бұл күнделікті операцияларды автоматтандыруды және әртүрлі бөлімшелердің, соның ішінде ЖИ-нің тиімділігін арттыруды қамтиды. Айтпақшы, McKinsey ЖИ арқасында өмірді сақтандыру компаниялары операциялық шығындарды 30-40% - ға дейін төмендете алады, әсіресе өтінімдерді өңдеу, тұтынушыларды қолдау және шешім қабылдау саласында.
"Болашақта біз тәуекелдерді бағалаудың дәлдігін арттыруда, тұтынушы тәжірибесін жақсартуда, сатуды арттыруда, алаяқтықты анықтауда және процестерді автоматтандыруда ЖИ әлеуетін көреміз. Көптеген өнімдер стандартталған жалпы сақтандыру компанияларынан айырмашылығы, өмірді сақтандыру саласында сақтандыру өнімдерінің көпшілігі ерекше сипатқа ие және біздің қызметкерлеріміздің егжей-тегжейлі, жеке назарын талап етеді. Бірақ маркетингтің шығармашылық процестерінде, кадрлармен жұмыс жасауда жасанды интеллектті қолдану бір рахат. Енді фотосуреттермен, суреттермен, презентациялармен, мәтіндермен, корпоративтік іс-шараларды ұйымдастырумен жұмыс істеу көп уақытты қажет етпейді және үлкен шығындарды қажет етпейді. Жалпы, біздің компаниямыздағы негізгі сақтандыру процестеріне ЖИ-ді жаппай енгізу әзірге зерттеу және жоспарлау сатысында", - дейді "Еуразия" ӨСК басқарушы директоры Игорь Енгалычев.
ЖИ сақтандырушылардың ең маңызды мәселелерін – жоғары шығындарды, тұтынушылардың төмен қанағаттануын және білікті кадрлардың тапшылығын шешудің катализаторы бола алады.
Сонымен, Halyk Life Өмірді сақтандыруда ЖИ қолданады. "Жұмыста біз клиенттердің автоматтандырылған қоңырауын қолданамыз, бұл қысқа уақыт ішінде көптеген клиенттерге қоңырау шалуға мүмкіндік береді. "Төлем туралы еске салу", "клиенттерге сақтандыру шартының аяқталуы туралы хабарлау", "сату сапасын бақылау"әр түрлі қоңырау сценарийлері қолданылады. "Төлем туралы еске салу" қоңырауының орташа тиімділігі 18% құрайды. Бұл компания үшін өте жақсы нәтиже", -деп нақтылады компанияның баспасөз қызметі.
Жалпы сақтандырудағы ең үлкен тиімділікті стандартты сақтандыру жағдайларын өңдеуді автоматтандыруға, тәуекелдерді бағалауға арналған скорингтік жүйелерге және клиенттерді қолдау үшін чат-боттарға қатысты жағдайлар көрсетеді.
"Біз өмірді сақтандыруға ЖИ енгізудің ең перспективалы бағыттарын анықтау үшін осы және басқа да табысты оқиғаларды мұқият зерттейміз", - деп түсіндіреді Игорь Енгалычев.
Көптеген сақтандыру өнімдері қазірдің өзінде автоматтандырылған және бұл жасанды интеллектті қажет етпестен жүзеге асырылады. Өмірді сақтандыру-бұл жеке өнімдер, және кез-келген бірегей немесе түбегейлі жаңа сақтандыру өнімдерін қорытындылау үшін ЖИ-ді қолданудың шұғыл қажеттілігі әлі байқалмайды. Сонымен қатар, сақтандыру қызметін реттейтін заңнаманың қатаң талаптарын ескере отырып, сақтандыру шарттарын жасасуды қоса алғанда, кез келген процестерді автоматтандыруға аса сақтықпен және мұқият қарау қажет.
"Болашақта өмірді сақтандыруға қатысты ЖИ құжаттарды (мысалы, медициналық қорытындыларды) автоматты түрде тану және талдау, деректердің полис шарттарына сәйкестігін тексеру, сондай-ақ адамның қатысуынсыз расталған жағдайлар бойынша төлемдерді бастау арқылы сақтандыру жағдайларын өңдеуді автоматтандыруы мүмкін. Бұл төлем процесін едәуір жеделдетуге және клиенттердің қанағаттанушылығын арттыруға мүмкіндік береді " Игорь Енгалычев.
Отандық және шетелдік сарапшылардың айтуынша, жасанды интеллект тек сәнді технология емес, өмірді сақтандыруды өзгертудің стратегиялық драйвері болып табылады. 2030 жылға қарай автоматтандыру: операциялық тиімділікті айтарлықтай арттырады, сақтандырушылардың өнімдерін неғұрлым қолжетімді және жеке етеді, клиенттердің сенімі мен адалдығын арттырады, қоғамның жаңа цифрлық күтулеріне бейімделуге мүмкіндік береді.
Мұның бәрі басқа сақтандырушылармен ғана емес, болашақтың технологиялық стартаптарымен және қаржы платформаларымен бәсекелесе алатын сақтандыру компанияларының позициясын нығайтады.
Ашық дереккөзден алынған сурет