Зерттеу нәтижесі бойынша соңғы 15 жылда жеке инвестициялық портфельдердегі өмірді сақтандыру активтерінің үлесі 23%-ға қысқарған. 2040 жылға дейінгі болжам да аса жоғары емес: жаһандық сақтандыру сыйақылары жылына бар болғаны 0,9%-ға өседі.
Назардың негізгі бөлігі 40 жасқа дейінгі клиенттерге аударылып отыр. Сауалнамаға 18 елден осы жас санатындағы 6 176 адам және жетекші сақтандыру компанияларының 200 топ-менеджері қатысқан. Қорытынды айқын: жас буын дәстүрлі полистерге қанағаттанбайды және бірден пайда беретін өнімдерді күтеді — денсаулықты жақсартатын бағдарламалардан бастап өмір сапасын арттыратын сервистерге дейін.
«Insurance for living тәсілі, әсіресе, 40 жасқа дейінгі буынды тартқысы келетін сақтандырушылар үшін маңызды. Бұл аудиторияның тәуекелдік бейіні тартымды әрі болашақта капитал жинау әлеуеті жоғары», — делінген есепте.
Зерттеу авторлары трансформацияның үш негізгі бағытын атап өтеді: банктер мен wellness-платформалардан күшейген бәсекеге бейімделу, living benefits бар икемді өнімдер құру, сондай-ақ клиентпен өзара әрекеттесудің гибридті модельдеріне көшу — цифрлық арналар мен сарапшылық кеңестерді үйлестіру.
Сарапшылардың болжамынша, уақтылы қайта құрыла алған компаниялар жоғалтқан нарық үлесін қайтарып, алдағы онжылдықтарда саланың негізгі өсімін қамтамасыз ететін жас аудиториямен берік байланыс орната алады.
Дереккөз: Capgemini — World Life Insurance Report
Фото ашық дереккөздерден