Оңтүстік Кореяның жетекші сақтандыру компаниялары жұмыспен қамту құрылымын оңтайландыруға және тез өзгеретін нарыққа бейімделуге ұмтылып, қызметкерлердің ерікті түрде зейнетке шығуы бойынша шараларды күшейтуде. Бұл тенденция сақтандыру саласы цифрландыру, халықтың қартаюы және кірістілікке қысым жасау жағдайында кездесетін жалпы қиындықтарды көрсетеді.
Оңтүстік Корея бұқаралық ақпарат құралдарының соңғы мәліметтеріне сәйкес, компаниялар орта және аға қызметкерлерді ресми зейнеткерлік жасқа жеткенге дейін зейнеткерлікке шығуға ынталандыру үшін жомарт өтемақы пакеттерін ұсынады. Мұндай шаралар әсіресе лауазымдары автоматтандыруға ұшыраған немесе айтарлықтай қайта даярлауды қажет ететін қызметкерлерге қатысты белсенді қолданылады. Мысалы, онлайн сату және тұтынушыларға қызмет көрсету арналары жағдайында өзектілігін Жоғалтатын әкімшілік және сақтандыру агенттік позициялары басты назарда.
Ерікті зейнетке шығу бағдарламаларының кеңеюі кадрларды жасартуға және цифрлық трансформацияға бағытталған күш-жігермен де байланысты. Бос ресурстар компанияларға оқытуға, жаңа технологияларды енгізуге және АТ, деректерді талдау және клиенттік қызмет саласындағы мамандарды жалдауға инвестиция салуға мүмкіндік береді. Сарапшылар мұндай қадамдар сақтандыру секторына шығындарды азайтып қана қоймай, финтех-компаниялар тарапынан өсіп келе жатқан бәсекелестік жағдайында бәсекеге қабілеттілікті арттыруға көмектесетінін атап өтті.
"Ерікті күтім бағдарламалары автоматтандыруға байланысты кадрлардың қартаюына бейімделуге және қызметкерлерге өмірдің жаңа кезеңіне дайындалуға көмектесуге арналған", - деп атап өтті сақтандыру индустриясының өкілі.
Ашық дереккөзден алынған сурет