Шешім қабылдауға саладағы жүктеменің өсуі себеп болды: психикалық бұзылыстарға байланысты мүгедектік бойынша төлемдер көптеген компаниялар үшін ең ірі шығындарға айналды. Сонымен қатар, саланы тым қатаң андеррайтинг ережелері үшін сынға алды, олар психикалық мәселелер туралы хабарлаған клиенттерді әрдайым әділ бағаламайды.
Келесі 12 ай ішінде CALI психикалық денсаулыққа байланысты сақтандыру талаптарын бағалаудың жаңа жүйесін әзірлеуді жоспарлап отыр. Жұмысқа тек сақтандырушылар ғана емес, сонымен қатар медициналық мамандар, реабилитация саласының эксперттері және осындай жағдайларды өз тәжірибесі арқылы өткерген адамдар қатысады.
«Біз клиенттер мен олардың құқықтарын қорғаушылардың пікірін тыңдадық. Олар талаптарды қарау процесі ашық әрі түсінікті болуы мүмкін деп есептейді», — деді CALI компаниясының бас директоры Кристин Каппит.
Ол бастаманың мақсаты — әрбір австралиялық үшін таңдалған компаниясына қарамастан, сақтандырушымен өзара әрекеттесуде адал және дәйекті тәжірибе қамтамасыз ету екенін атап өтті. Сонымен бірге Каппит сақтандырушылар ауыр жағдайдағы адамдарға көмектесуді жалғастыратынын, бірақ басқа қолдау жүйелері сияқты «әр жағдайдың шешімі бола алмайтынын» айтты.
Жаңа бағалау жүйесі жақында жарияланатын Өмірді сақтандыру тәжірибесінің кодексін (Life Code) тәуелсіз қараудың қорытындыларын да ескеретін болады.
Дереккөз: https://www.ifa.com.au/life-insurers-commit-to-mental-health-action-plan-cali/
Сурет ашық дереккөздерден алынған


