Респонденттердің көпшілігі (79%) алаяқтықты сақтандырушылардың негізгі проблемаларының бірі ретінде атап өтті. Көбінесе жосықсыз клиенттер төлем кезінде (69%) және мұраны алу кезінде компанияларды алдауға тырысады.
«Алаяқтық өмірді сақтандыру компаниялары басшыларының өсіп келе жатқан алаңдаушылығын тудырады, – деді Limra Research аға вице-президенті және директоры Элисон Салка. - Алаяқтық компанияларға зиян келтіріп қана қоймай, тұтынушыларға деген сенім мен беделге нұқсан келтіреді. Кейде осының кесірінен төлемдер кешіктіріледі».
FCA төрағасы Чарльз Рэндалл жақында, «Ұлыбританиядағы қаржылық қылмыстар, әсіресе жекелеген тұлғаларға қатысты алаяқтық, эпидемия ауқымына жетті», деп мәлімдеді.
Алаяқтардың пайдасына: технологияларды дамыту, клиенттердің бейқамдығы, реттеу және әлсіз экономика да тиеді. Brexit-қа және сауда соғыстарына деген назарына қарамастан, сұратылғандардың 15%-ы саясат және үкімет те адамдарды заңсыз іс-әрекеттерін жасауға итермелейтінін айтты.
«Өмірді сақтандыру компанияларының басшылары клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту, тиімділікті арттыру үшін өздерінің ұйымдарын өзгерту және жаңа сандық технологияларды енгізу қажеттігін бұрыннан біледі», – деді BCG басқарушы директоры, серіктесі және жаһандық менеджері Тим Калверт.
Дереккөзі: https://international-adviser.com/fraud-concerns-for-global-life-insurance-c-suite-executives/
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды