bs-preloader__icon
ru kz en

Қазақстанда сақтандыру дауларын сотқа дейінгі міндетті реттеу енгізілді

2024 жылғы 1 қаңтардан бастап сақтандыру омбудсманына жүгіну сақтандыру дауларын реттеу бойынша сотқа жүгіну алдындағы міндетті қадам болып табылады, деп хабарлайды ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің баспасөз қызметі.
Қазақстанда сақтандыру дауларын сотқа дейінгі міндетті реттеу енгізілді

Қазақстандағы сақтандыру омбудсман институты 2007 жылдан бастап жұмыс істейді. Сақтандыру омбудсманы-өз қызметінде сақтандыру ұйымдары мен олардың клиенттері арасындағы жасалған сақтандыру шарттары бойынша дауларды сотқа дейінгі шешуді жүзеге асыратын тәуелсіз тұлға.

Адамдардың келіспеушіліктері бойынша талаптардың сомасы 2024 жылғы жағдай бойынша 10 000 АЕК немесе 36,9 млн теңгеден аспауға тиіс.

Сақтандыру омбудсманына Алматы қаласы, Рысқұлбеков көшесі, 28/7, 2 қабат мекенжайындағы оның кеңсесіне тікелей жүгінуге болады. Сондай-ақ, өтінішті сақтандыру омбудсманының сайты арқылы немесе оның электрондық мекенжайына жіберуге болады: office@omb.kz. сонымен қатар, сақтандыру ұйымы сақтандыру омбудсманына өз клиентінің оның филиалы, өкілдігі немесе сақтандыру ұйымының сайтына жіберілген өтінішін қайта жіберуге міндетті.

Сақтандыру омбудсмені даудың екі жағын да тыңдайды, ұсынылған құжаттаманы зерделейді, қажет болған жағдайда қосымша құжаттарды сұратады, клиент үшін дербес және өтеусіз залалдың мөлшеріне қосымша бағалау жүргізеді, шешімдер шығарады және қолданыстағы заңнама шеңберінде ұсыныстар мен түсініктемелер береді.

Сақтандыру омбудсманына жүгіну үшін сақтандыру ұйымының клиентіне арнайы заң көмегі талап етілмейді. Омбудсман заң бойынша өзіне жүгінген тараптың мүдделерін білдіреді және оның сақтандыру ұйымдарының клиенттері үшін көрсететін қызметтері өтеусіз болып табылады. Бірақ, әрине, клиенттің қалауы бойынша оның мүдделерін омбудсманнан басқа адам ұсына алады, оның ішінде клиент осы мақсаттар үшін заң кеңесшісін тарта алады. Мұнда мұндай заң кеңесшісінің қызметтерін клиент өз бетінше төлейтінін түсіну маңызды. Омбудсман клиенттің пайдасына шешім қабылдаған жағдайда, омбудсман бұл шешімді сақтандыру ұйымына орындауға жібереді, бірақ оның сақтандырушыдан омбудсманмен талқылау барысында өз қалауы бойынша шеккен клиенттің шығындарын төлеуді талап етуге құқығы жоқ.

Сақтандыру ұйымының клиенті сақтандыру омбудсманының шешімімен келіспеген жағдайда, клиент өз құқықтарын қорғау үшін сотқа жүгінуге құқылы. Сотқа жүгінген кезде өтініш беруші дауды сотқа дейінгі реттеудің міндетті кезеңінен өткенін растау ретінде сақтандыру омбудсманының шешімін ұсынуы қажет.

Ашық дереккөздерден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Украиндықтарға жинақтаушы зейнетақылық жүйені ұсынады
Украиндықтарға жинақтаушы зейнетақылық жүйені ұсынады

Украинаның министрлер кабинеті Жоғарғы радағ...

ЕО сақтандырушылары реттеушіні қағидаларды жеңілдетуге шақырады
ЕО сақтандырушылары реттеушіні қағидаларды жеңілдетуге шақырады

ЕО-ның сақтандыру қағидалары инновацияларға ы...

ӨСК – сақтандыру нарығының жаңа драйвері
ӨСК – сақтандыру нарығының жаңа драйвері

Өткен жылда жиынтық сақтандыру сыйлықақылары ...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру