Сала адамдар арасында жеке қауіп пен қауіпсіздік туралы хабардар болуды қалыптастырады. Елдер пандемиядан шыққан сайын, адамдар арасында LCL өнімдері туралы хабардар болу және жеке денсаулық, сондай-ақ жеке жинақ пен қаржылық қауіпсіздік туралы алаңдаушылық артып келеді.
Алдағы 30 жылда 65 жастан асқан адамдардың саны екі есе артып, шамамен 0,8 миллиардтан 1,7 миллиардқа дейін артады деп күтілуде. Бұл өсімнің көп бөлігі Үндістан мен Қытай сияқты дамып келе жатқан экономикалардан қамтамасыз етілетін болады.
«Көптеген азаматтар өз денсаулығына жеке жауапты болатынын түсініп жатыр. Алдағы бірнеше жылда саланы қалыптастыратын тағы бір күш – макроэкономикалық орта, атап айтқанда пайыздық мөлшерлемелер болып табылады. Сала өте төмен пайыздық мөлшерлемелердің он жылдық дәуірін бастан өткерді және бұл өмірді сақтандыру компанияларының баланстарына үлкен қысым жасады. Соңғы алты айда біз керісінше жағдайды бақыладық: пайыздық мөлшерлемелер 300 базистік тармақтан артық өсті», - деп түсіндіреді McKinsey-дің аға серіктесі Анри де Комблес де Найвс.
Дереккөзі: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/insurance/reimagining-the-life-insurance-model-in-2023
Сурет ашық дереккөздерден