bs-preloader__icon
ru kz

Неліктен өмірді сақтандыру Үндістан жастары арасында танымалдылығын жоғалтып жатыр

Үндістандық отбасылар ұзақ уақыт бойы өмірді сақтандыруды жинақтау тәсілі ретінде қарастырған еді. Алайда бұл көзқарас жастар арасында өз өзектілігін жоғалтып келеді. Елдегі ең ірі сақтандыру компаниясы — Life Insurance Corporation (LIC) дайындаған корпоративтік таныстырылымға сәйкес, миллениалдар арасында ұзақмерзімді сақтандыруға деген қызығушылық күрт төмендеуде. Бұл жағдай жалпы үй шаруашылықтарының қаржылық жинақтары өсіп жатқан тұста байқалуда, сондықтан сақтандыру үлесінің азаюы бұрынғыдан да айқын көрініп отыр.
Неліктен өмірді сақтандыру Үндістан жастары арасында танымалдылығын жоғалтып жатыр

Өмірді сақтандыруды сатып алу көлемі 2021 қаржы жылында ең жоғары көрсеткішке жетіп, үнді отбасыларының қосымша жинақтарындағы үлесі 18,26%-ды құрады. Алайда кейін бұл көрсеткіш төмендей бастады, дегенмен жалпы жинақтар көлемі өсе түсті.

Жастар ұзақмерзімді қаржылық өнімдерге күмәнмен қарайды, оларды тиімсіз не тым күрделі деп санайды. 20–30 жылдық мерзімі бар полистердің орнына олар жылдам қайтарым беретін икемді құралдарды таңдайды — акциялар, криптовалюталар, стартаптар.

Қазіргі жастар инвестициядан бұрынғы буындарға қарағанда жақсырақ хабардар және олар ашық әрі табысты нұсқаларды іздейді. Криптовалюталар, ETF, robo-кеңесшілер мен финтех-қосымшалар дәстүрлі сақтандырудан қарапайымдылығы мен ақшаны дереу шешіп алу мүмкіндігімен басым түседі.

«Қазір өмір сүр» деген философия «болашаққа жина» идеясын ығыстырып жатыр. Жастар ақшаларын саяхатқа, білімге және цифрлық сервистерге жұмсағанды жөн көреді, ал түсініксіз табысы бар өнімдерге қаражат байлап қоюдан бас тартады.

Сақтандырушылар не істеп жатыр?

Жас клиенттермен байланысты жоғалтпау үшін сақтандыру компаниялары басқа өнімдерге, әсіресе медициналық сақтандыру саласына назар аударуда. Денсаулық пен қысқа мерзімді тәуекелдер — қазіргі жастар үшін маңызды әрі нақты тақырыптар.

Үндістанда өмірді сақтандыру енді жастар үшін жинақтау құралы ретінде қарастырылмайды. Бұл сала икемді әрі ашық қаржы құралдарымен бәсекелесуге мәжбүр. Сақтандырушылар болашақ ұрпақтың қызығушылығын сақтау үшін стратегияларын қайта қарап, гибридті және цифрлық өнімдер ұсынуға көшулері керек.

Дереккөз: business-standard.com

Фото ашық дереккөздерден алынған

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Данияр Ақышев лайф-сақтандыру болашағына оң қарайды
Данияр Ақышев лайф-сақтандыру болашағына оң қарайды

2017 жылы осы өнім бойынша төлемдер көлемі өсті, ...

Екі серіктес те отбасылық бюджетті жүргізуі керек
Екі серіктес те отбасылық бюджетті жүргізуі керек

Ресейліктердің көпшілігі (67%) екі серіктес те о...

Қазақстандықтар ЕАЭО елдерінде зейнетақы ала алады
Қазақстандықтар ЕАЭО елдерінде зейнетақы ала алады

Еуразиялық экономикалық одақ (ЕАЭО) елдері зей...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру