Mitsui Sumitomo сату бөлімі алгоритмдерді күнделікті тапсырмалар үшін қолдануды бастады, олар: клиенттер және контрагенттердің өтініштерін назарға алу, сақтандыруға келген өтініштерді өңдеу, хаттарды сұрыптау және басқа да әкімшілік тапсырмалар. ЖИ өзіне қызметкердің жалпы жүктемесінің бесінші бөлігін алады деп жоспарлануда.
Қазір шамамен Mitsui Sumitomo-тің 15 мың қызметкерлері басқа бөлімшелерде жұмыстар атқару үшін қайтадан оқытылуда. Сатулармен қатар, босатылған қызметкерлер талаптарды реттестіруге, жаңа сақтандыру бағдарламаларын дайындау және автоматтандырылмаған басқа салаларға бағдарландырылады.
ЖИ-технологиялар және алгоритмдерге ауысу — Mitsui Sumitomo енетін InsuranceGroupHoldings-нің жалпы операциялық реформаларының бір ғана бөлігі. Басқа қадамдары жүйелерді Aioi Nissay Dowa Insurance-тің еншілес бөлімшелерімен интеграциялауды қамтиды. Компания жылына $141 млн. үнемдеуді жоспарлауда.
Дерек көзі: https://forinsurer.com/news/18/02/07/35784