Үндістандағы тұтыну нарығын қазіргі уақытта миллениалдарды анықтайды. Олар жоғары табыс деңгейі және сандық технологиялардың күшті әсері бар ірі демографиялық топ болып табылады. Мұндай адамдар үшін ақпарат іздеу қиын емес, сондықтан олар түрлі қаржылық қызметтер туралы хабардар болады.
Алайда, өмірді сақтандыру полистері олардың арасында танымал емес, себебі миллениалдар өз отбасыларының негізгі асыраушысы болып табылады. Сақтандырушылар уақыт өте келе мұндай адамдардың арасында тең шарттар сұранысқа ие болады деп күтуде.
Бірақ, миллениалдар икемді өнімдерді сатып алғысы келеді, сондықтан сақтандырушылар клиентке бағытталған болуы керек. Бұдан басқа, ұрпақты диджитализацияны өмірді сақтандыру компанияларынан жылдам шешімдерді талап етеді. Қазірдің өзінде Үндістанның КСЖ көп бөлігі технологиялық шешімдерге айтарлықтай инвестиция салады.
Дереккөзі https://www.usnews.com/life-insurance/how-does-life-insurance-work
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды