bs-preloader__icon
ru kz en

Қарбыз немесе қауын: қайсысы пайдалырақ

Sputnik радиосында сұхбатта қарбыз бен қауынның пайдалы қасиеттерін дәрігер-диетолог Елена Соломатина салыстырды. Ол сондай-ақ осы жемістердің біздің ағзамызға зиянсыз, бірақ әрқашан қалаулы емес жанама әсері туралы ескертті.
Қарбыз немесе қауын: қайсысы пайдалырақ

Тамызда адамдар әдетте қарбызды қалайтындар мен жиі қауынды таңдайтындарға бөлінеді. Жемістердің қайсысы пайдалырақ екенін сөзсіз айтуға болмайды, себебі олардың әрқайсысы ағза үшін құнды заттарды құрайды, - деді дәрігер-диетолог, медицина ғылымдарының кандидаты Елена Соломатина. Атап айтқанда, қарбыз да, қауын да антиоксиданттарға бай.

«Қарбыз бен қауын өздігінен пайдалы. Қарбызда – ликопин бар – жемістің қызыл түсі осы дәл пигментпен байланысты. Бұл біздің ағзамызды уақытынан бұрын қартаюдан қорғайтын мықты антиоксидант, жүрек-қан тамыр жүйесі үшін пайдалы, онкологиялық аурулардың дамуына кедергі жасайды, қабынуды басады. Қауында С дәрумені төрт есе көп, ал бұл қартаюға қарсы әсерге ие және бос радикалдардың бұзушылық әрекетіне қарсы тұратын сонымен қатар антиоксидант. Қауынның сары түсі – бұл А дәруменінің бастамашысы болып табылатын бета-каротин. Бұл да антиоксидант. Қауынның сары түсі қаныққан болған сайын, бета-каротин соғұрлым көбірек», - деп түсіндірді Sputnik радиосында сұхбатта Елена Соломатина.

Жемістің екеуі де сергітетін қасиеттерге ие, деп жалғастырды диетолог. «Қарбызда цитруллин бар, бұл кейде ББҚ түрінде сатылатын және спортшылар қолданатын амин қышқылы. Ол төзімділікті жоғарылатады, қан ағысын жақсартады, бұлшықеттерді бұзылудан сақтайды, сондықтан қарбыз сергіткіш-құрал болып табылады. Қауында рақаттылық гормоны, серотониннің шығарылуына ықпал ететін заттар бар. Бұл сондай-ақ сергітетін әсерді беретін нейромедиатор, қайғырудан қорғайды», - деп нақтылайды Елена Соломатина.

Қарбыз бен қауынның құрамында көп магний мен калий бар, деп қосты ол. «Калий біздің жүрегімізді қорғайды, ал магний қысымның көтерілуіне тамырлы қабырғаны босаңсытады, ол сонымен қатар біздің сүйек жүйеміздің қалыпты жұмысына қажет», - деді диетолог.

Қорытындыға Елена Соломатина қарбыз бен қауынның жанама әсері туралы еске салды. «Қарбызда су көбірек, ол несеп айдағыш әсерге ие, қауында жұмсақ жасұнық көбірек, сондықтан ол жұмсарту әсерге ие», - деп ол ескертті.

Дереккөзі: https://radiosputnik.ria.ru/20220824/polza-1811569961.html

Сурет ашық дереккөздерден

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру