bs-preloader__icon
ru kz en

Дұрыс ұйқыға не кедергі

Ұйықтау проблемалары әр-түрлі алаңдаушылықтан немесе «зиянды» өмір салтынан және дұрыс тамақтанбаудан жиірек туындайды. Адамдар дөңбекшиді, ұйықтай алмайды, түн ортасында оянады және таңертен «әлсіз» болып ұйқыдан тұрады. Сарапшылар «Профиль» сайтына жақсы ұйқыны қандыру үшін, ұйықтар алдында нені жасамау керектігін айтып берді.
Дұрыс ұйқыға не кедергі

Ұйқының әр-түрлі бұзылуын емдеумен айналысатын сомнолог-дәрігерлер «ұйқы гигиенасын» сақтауды шақырады. Яғни, «төсек мида тек қана ұйқымен және секспен ассоциациялану үшін», төсек орнында жұмыс істемеу және тамақтанбау керек. Бұл туралы Huffington Post басылымы хабарлайды.

Одан басқа, ұйықтар алдында физикалық жаттығуларды жасамаған жөн. Кейбірі бұдан ағза одан да тез «шаршайды» деп есептейді, алайда дәрігерлер бұл пікірді жоққа шығарады. Сонымен қатар, мамандар түнге энергетиктерді және құрамында кофеин бар сусындарды ішпеуге кеңес береді.

Сарапшылар ұйықтар алдында «негативті» эмоциялардан аулақ болуды: теледидар қарамауды, телефонда жаңалықтарды қарамауды, телефонмен сөйлеспеуді және ешкіммен ұрыспауды ұсынады. Сомнологтар сонымен бірге, ағзаның ұйқыға кетерге дайындалу кезінде жарықтың негативті әсері туралы да еске салды. Егер жарықты қосып ұйықтаса немесе ұйқы алдында компьютерде ұзақ жұмыс істесе, ұйқы гормоны мелатониннің бөлінуі бұзылады. 

Бұрындары ғалымдар ұйқысыздықпен күресудің жолдары туралы айтқан болатын. Мысалы, олар ағзада эндорфин мөлшері нормаға келіп үлгеру үшін, кешкі астан кейін серуендеуді немесе ұйықтар алдында бірнеше сағат бұрын физикалық жаттығуларды жасауды ұсынады. Сарапшылар, сонымен қатар, егер сіз 20-30 минуттан артық ұйықтай алмасаңыз төсекте қалмауға кеңес береді.

Дереккөзі: https://profile.ru/news/society/health/vrachi-predupredili-o-glavnyx-vragax-zdorovogo-sna-428606/

Сурет ашық дереккөздерден

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Британдықтар үй жануарларын сақтандыруына қанша қаржы жұмсайды
Британдықтар үй жануарларын сақтандыруына қанша қаржы жұмсайды

Ұлыбританияда мысықты орта есеппен алғанда жы...

100 жыл: XXI ғасырда туылған адамдар үшін өмірдің жаңа ұзақтығы?
100 жыл: XXI ғасырда туылған адамдар үшін өмірдің жаңа ұзақтығы?

2150 жылға қарай биомедициналық ғылым мен дәрі-д...

Өмірді сақтандырудың көмегімен балаңызды қалай қорғауға болады
Өмірді сақтандырудың көмегімен балаңызды қалай қорғауға болады

Әрбір ата-ана үшін балаларын қамтамасыз ету ең...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру