Олардың 20%-ы өз қызметтестерінің кейбір бұрыс әрекеттеріне кейіп, сол себепті жұмыстарының тиімділігі біршама төмендейтіні анықталды. Мысалы, олардың 60%-ы қызметтестері телефонмен немес өзара тым қатты сөйлеген кезде көңілдерін тоқтата алмай қалады, 43%-ы, тіпті түскі үзіліс кезінде ғана емес кеңседе тамақ иісі аңқыған кезде назарлары ауады, 27%-ы суық сүйгіштермен немесе керісінше үнемі тонып жүретін қызметтестеріне бейімделе алмайды. Сонымен бірге себептер ретінде (21%): қызметтестері дауыстап шайнайды, үнемі пернетақтаны шарикті қаламмен басады немесе аяқтарымен жұлқылап көршілес үстелге тигізеді деген сияқты жаман әдеттерді атайды. Қоздырғыштар арасында тұрпайы қалжың (8%), иіс суды тым көп пайдалану (3%), бөтен мониторға қарау (2,5%), сонымен бірге құлаққаптағы музыка даусының тым қаттылығы және оған қосылып ән айту (по 1%) сияқтылар.
Ceridian зерттеу өткізіп, оның барысында қызметтестердің бір-біріндегі қандай қылықтары ашуландыратынын анықтады. Бірінші орында, жұмыстан және кез келген күйзелістерден қашқақтайтын адамдар, олар респонденттердің жартысын ашуландырған. Екінші орында – жанжалқойлар, сауалнамадан өткендердің 11%ы мұндай адамдарды ұнатпайды. Үшінші орын өсек тасушыларға (9%), төртінші орын – жағымсыз ойларға берілген адамдарға (8%) тиесілі. Сонымен бірге қатты сөйлеген, күлген және пернетақтаны тоқылдатқандар (7%), жиі шай ішу және тамақтану себебімен жұмыс орнында ұзақ уақыт болмағандар (6%). Сегізінші орында дауыстап жеп-ішкен, көбік үрлеп, сағыз шайнаған қызметтестер (5%). Бұл рейтингті балағаттап сөйлеушілер (5%) және суық тиген, түшкіріп, жөтелген (4%) қызметтестер тұйықтайды.
«Біз жұмыста көп уақымызды өткіземіз, және қызметтестердің қоздырушы мінез-құлықтары жеке адамның өнімділігінде ғана емес, сонымен бірге тұтастай компанияның жұмыс тиімділігінде де көрініс табуы мүмкін. Жағымсыз сезімдерді ішіңізде ұстамай – қызметтесіңізге сыпай түрде оның әрекеттерінің сізге ұнамсыз екенін түсіндіріңіз. Кейбір адамдар өзінің жаман әдеттерін байқамайды, және конструктивті сыныңызды естіп, сіздің ескертуіңізді дұрыс қабылдап, түзелуге тырысады», - деп «АльфаСтрахование» тобының «Медицина» маркетинг департаментінің директоры Егор Сафрыгин айтады.
Дереккөз: http://www.insur-info.ru/pressr/66277/
Фотосурет дереккөзі: http://mln.kz/content/naibolshie-problemy-dlya-sovmestnoi-raboty-sozdayut-shumnye-kollegi
https://www.caravan.kz/news/page-3009/