Әлеуметтік медиа көптеген адамдардың күнделікті өмірінің ажырамас бөлігіне айналды, олардың ең көп пайдаланушылары 18 бен 29 жас аралығындағы жас әйелдер. Бұл платформалар пайдаланушыларға суреттер мен бейнелерді бөлісуге мүмкіндік береді және оларды көру көбінесе өздерін басқалармен салыстыруға әкеледі.
Алдыңғы зерттеулер әлеуметтік медианы белсенді пайдалану мен психикалық денсаулықтың жағымсыз әсерлері, соның ішінде өз келбетіне теріс көзқарас пен өзін-өзі бағалаудың төмендігі арасындағы байланысты анықтады. Олардың танымалдығы мен психикалық денсаулығына ықтимал зиянын ескере отырып, зерттеушілер бұл платформалардан бас тарту, әсіресе халықтың осал топтары арасында өзін-өзі бағалауды арттыра алатынын анықтауға кірісті.
Зерттеуге Канаданың Торонтодағы Йорк университетінің 66 студенті қатысты. 17 мен 24 жас аралығындағы студенттер психология бойынша кіріспе курсына қатысты. Бастапқыда 85 әйел ерікті болды, бірақ 19-ы сәйкес келмегендіктен немесе сабаққа қатыспағандықтан шығарылды. Соңғы үлгі әртүрлі этникалық құрамды көрсетті: Оңтүстік азиялықтардың 28,8%, кавказдықтардың 18,2%, африкалықтардың 15,2% және т.б.
Нәтижелер әлеуметтік медианы пайдалануда бір апталық үзіліс жасағандар әлеуметтік медианы пайдалануды жалғастырғандармен салыстырғанда өзін-өзі бағалауды және өз денелеріне қанағаттануды айтарлықтай жоғары көрсеткенін көрсетті. Бұл жақсарту жалпы өзін-өзі бағалауда да, өнімділік, сыртқы келбет және әлеуметтік өзін-өзі бағалау сияқты нақты салаларда да байқалды.
"Менің ішімдегі статистик қатты қуанды. Психологиялық зерттеулерде біз мұндай маңызды әсерді жиі көре бермейміз, өйткені адамның мінез — құлқы күрделі және өзгермелі", - деп түсіндірді Йорк университетінің психология профессоры Дженнифер Миллс, жұмыстың бірлескен авторы. "Бұл зерттеудің нәтижелері жастарды қорғауға және әлеуметтік желілерге иелік ететін компанияларға әсер етуге көмектеседі, осылайша пайдаланушылар осы платформалармен өзара әрекеттесу үшін көбірек мүмкіндіктерге ие болады деп үміттенеміз".
Ашық дереккөзден алынған сурет