Өмірді сақтандыру бойынша өнім тізіміне келсек, әлемде халық қарапайым тәуекел өнімдерінен бастап, негізінен банктік тарату желілері мен электрондық сату арналары арқылы сатылатын күрделі құрылымдық инвестициялық сақтандыру өнімдеріне көшу үрдісі бар. Өлім, жазатайым оқиға және / немесе ауру жағдайында сақтандыру төлемін және клиенттер таңдаған қорға клиенттің қаражатын инвестициялауды көздейтін инвестициялық компонентті қамтитын кешенді өнім болып табылатын, Unit-Linked сияқты өнім кең таралған. Бұл жағдайда сақтандырушы басқарушы компания бола алады немесе осы рөлді үшінші тарап басқарушы компаниясына тапсыруы мүмкін.
Unit-Linked пен ӨИС арасындағы негізгі айырмашылық келісімшарт кезеңінің соңында төленген сақтандыру сыйлықақыларының толық көлемінің қайтарылу кепілдігінің жоқтығы болып табылады. Бұдан басқа, сақтандырушының ішкі процестері саласында және оған қойылатын талаптарында (капиталдың есептелуі, активтерді бөлу және т.б.) бірқатар айырмашылықтар бар. Алайда, Unit-Linked ӨИС-мен салыстырғанда ашықтығы мен икемділікпен және инвестициялық ұсыныстардың кең ауқымымен ерекшеленеді. Клиент өз қаражатын инвестициялауға арналған нұсқаларын өзі таңдайды. Инвестициялық тәуекелдердің бір бөлігі клиентке байланысты, бұл Unit-Linked ӨИС-мен салыстырғанда жоғары табыстылығын және дамыған сақтандыру жүйесі бар елдердегі осы өнімнің танымалдылығын түсіндіреді.
Шетелдік реттеушілер өмірді сақтандыру өнімдерін тек сақтау құралы ретінде ғана емес, сондай-ақ өмірі мен денсаулығына байланысты жағымсыз оқиғалар болған жағдайда азаматтарды қорғау деңгейін арттыру механизмі ретінде қарастырады. Өмірді сақтандыру - бұл балаларды оқытуға арналған болашақ шығыстар, қарт адамдарға ұзаққа созылған қамқорлық және т.б. сияқты азаматтардың мақсатты шығындарын қаржыландыру көзі болып табылады. Өмірді сақтандырудың маңыздылығын ескере отырып, бүкіл әлем бойынша реттеушілер қаржы нарығының осы сегментіне, соның ішінде өмірді сақтандыруда жеңілдікті шарттар жасауда, оны әлеуметтік саясатты қалыптастырудың ең тиімді құралдарының бірі ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін осы сегментке ерекше көңіл бөледі. Еуропалық тәжірибе өмірді сақтандыру өнімдеріне қойылатын талаптардың ашықтық және сақтандыру келісімшарттарының айқын түсіндірілу бөлігінде барынша талдануына, сақтандырушының клиентке ұсынатын ақпараттың құрамына, сондай-ақ оны қамтамасыз етудің жүйелілігіне қатысты талаптарды барынша талдану қажеттілігіне негізделген.
Өмірді сақтандырудың ұлттық капиталды қалыптастыру құралы ретіндегі рөлі, көбінесе бұл құралды қолданатын жеке және заңды тұлғалардың салықтық ынталандыруымен байланысты. Осылайша, АҚШ-та корпоративтік сақтандырушыларға арналған салықтық жеңілдіктер компанияның әр қызметкері үшін жылына 50 000 АҚШ долларын құрайды, бұл ресейлік көрсеткіштерге сәйкес келмейді. Барлық дерлік ЭЫДҰ елдерінде өмірді сақтандыруды ынталандыруға байланысты салық жеңілдіктері бар, атап айтқанда:
• өмірді сақтандыру шарттарын жасасу жағдайында салық шегерімдері (Австрия, Бельгия, Дания, Корея, Люксембург, Португалия, Франция, ФРГ, Швейцария, Жапония);
• сақтандыру төлемдерін жүзеге асыру кезінде салықтық жеңілдіктер (Австралия, Австрия, Бельгия, Дания, Испания, Канада, Корея, Нидерландтар, Финляндия, Франция, ФРГ, Швейцария, Жапония). Францияда инвестициялық өмірді сақтандырудан түсетін табыс үшін дифференциалды салық ставкасы енгізілді (сақтандыру төлемдері сақтандыру сыйлықақыларынан артық болған жағдайда), ол өмірді сақтандыру келісімшартының мерзімінің ұлғаюына байланысты азаяды, бұл француздардың өмірді сақтандырудың ұзақ мерзімді келісімшарттарын жасасуда белсенділікке жеткізді. Мысалы, егер өмірді сақтандыру келісімшарты 4 жылға дейін жасалса, онда табысқа 35% мөлшерінде салық салынатын болады, егер келісім-шарт 4 жылдан 8 жылға дейін жасалса, онда кейін 15% мөлшерінде, ал егер полис мерзімі 8 жылдан асса, онда табыс салығының мөлшері 7,5% дейін төмендейді.
Осылайша, әлемдік тәжірибе көрсетеді, егер реттеуші кедергілер жойылса, салықтық ынталандыру жүргізілсе және халықтың қаржылық сауаттылығы жеткілікті деңгейде болса, өмірді сақтандыру қаржы нарығының маңызды сегменті және азаматтардың мүдделерін қорғаудың маңызды құралы бола алады.
Дереккөз: http://www.korins.ru/posts/4133-strahovanie-zhizni-zarubezhnyy-opyt