bs-preloader__icon
ru kz

Ресейлік private banking клиенттері инвестициялық өнімдерге салымдарды арттыруда

Ресей банктері private banking бағытының клиенттік базасын белсенді арттыруда, өткен жылдың қорытындысы бойынша олардың инвестицияларының өсімі 15-30% құрады, деп жазады «Коммерсант». Бай адамдар тек облигацияларға ғана емес, әлеуетті едәуір табысты акциялар мен құрылымдық өнімдерге қызығушылық танытады.
Ресейлік private banking клиенттері инвестициялық өнімдерге салымдарды арттыруда

ВТБ мәліметтері бойынша, банктің private banking клиенттерінің портфелі 2018-2019 жылдары 62% –2,1 трлн рубльге дейін өсті. 2019 жылдың қорытындысы бойынша клиенттер саны 11%, 20 мың адамға дейін, 2018 жылы – 30%-ға артты (атап айтқанда, ВТБ және ВТБ24 клиенттерінің бірігуі арқылы). ВТБ private banking бағытының жетекшісі Дмитрий Брейтенбихер хабарлағандай, биыл банк тағы 2,5 мың клиент тартуды жоспарлап отыр. Private banking «Открытие» банкі департаментінің директоры Виктория Денисованың сөзінше, 2019 жылы private banking клиенттері портфельінің өсімі 30% –  380 млрд рубльді құрады (5 мың отбасынан артық), ағымдағы жылдың қорытындылары бойынша көрсеткіштер салыстырмалы болып күтілуде. L’Hermitage Wealth Management Club басшысы Дмитрий Енуков былтырғы жылы басқарылатын активтер 15%, 174 млрд рубльге дейін өсті (1,7 мың отбасы), мұндай динамиканы 2020 жылы да сақтау жоспарлануда.

Бай клиенттердің агрессивті инвестициялық саясатын жүргізуге банк депозиттері бойынша мөлшерлемелерді төмендетуге мәжбүр етеді (анықтаманы қараңыз). «Ъ» газеті сауалнама жүргізген банктердің private banking бөлімшелері клиенттердің инвестициялық портфельіндегі үлесі өсетіндігін атап өтті. «Ресейде жеке клиенттер қаражатының ағын үрдісі private banking сегментінде өте көп көрінеді. Бұл сала бойынша сауалнамалармен де, банк ішіндегі біздің бақылаулармен де расталады»,– дейді Дмитрий Енуков.

Sberbank private banking басшысы Евгения Тюрикова хабарлағандай, егер үш жыл бұрын портфельдің құрылымындағы банктік өнімдердің үлесі 70% құраса, онда 2019 жылғы соңында ол 55%-ға дейін төмендетілді.

Дмитрий Брейтенбихердің айтуынша, ВТБ private banking клиенттері инвестициялық өнімдерінің ену үлесі 2019 жылдың қорытындысы бойынша 31%-ды құрады, биыл оны 40%-ға дейін жеткізу жоспарлануда. «Менің ойымша, бұл таяудағы бірнеше жылдағы тренд», – дейді ол, америкалық нарықта инвестиция өнімдерінің ену үлесі 80%-дан асатынын атап көрсетеді. А-клубтың басшысы (private banking Альфа-Банк бөлімшесі) Алина Назарованың айтуынша, клиенттердің 40%-дан астамы портфельінде инвестициялық өнімдер бар және оның үлесі артып келеді. Виктория Денисова сондай-ақ 2019 жылы клиенттердің жалпы активтеріне инвестициялардың енуі 28%-дан 35%-ға дейін артқанын атап өтті, алайда 2020 жылы елеулі артуды күтіп отырған жоқ.

Жоғары табыс алуға ұмтыла отырып, бай клиенттер тіркелген табыстылығы бар құралдарға ғана емес (бірінші кезекте облигациялар), сондай-ақ акциялар мен құрылымдық өнімдер жағына да қарайды. Евгений Тюрикова клиенттер портфеліндегі акциялар үлесінің 36%-ға дейін өсуін атап өтті, оның 16% – ресейлік: «Соңғы екі жылда Ресей нарығы әлемдегі өсу қарқыны бойынша ең үздіктердің бірі болды. Әрине, бұл өте қауіпті инвестициялар, бірақ жалпы портфельдің ақылға қонымды үлесі аясында клиенттер оған баруға дайын».

Дмитрий Енуков клиенттердің құрылымдық шешімдерге, соның негізінде акциялар, сондай-ақ жоғары сенімді облигацияларға деген жоғары қызығушылығын көреді. Дмитрий Брейтенбихердің айтуынша, банктің private banking клиенттерінің инвестициялық портфелінде 3% құрылымдық өнімдерге, 23% – акцияларға, қалғандары түрлі облигацияларға, соның ішінде Банк ВТБ (20%) облигацияларына дәл келеді. Барлық дерлік ірі банктер (Сбербанк, ВТБ, Газпромбанк және Росбанк) құрылымдық облигацияларды орналастыруға аса қызығушылық танытады. Мұндай қағаздар 6 млн рубльден астам активтері бар білікті инвесторларға ғана қолжетімді.

Портфельдегі инвестициялық құралдардың өсуін ескере отырып, бай клиенттер оларды орналастыру мен басқаруға белсенді қатысуды қалайды және белсенді қатысады. Дмитрий Брейтенбихер атап өткендей, өткен жылдың қорытындысы бойынша сенімгерлік басқару үлесі 17%-дан 13%-ға дейін төмендеді, бұл клиенттің өзі шешімді қабылдайтын кезде, қаржы кеңес беру қызметінің кең таралуымен түсіндіруге болады. Евгения Тюрикованың айтуынша, алдымен клиенттер buy & hold стратегиясын артық көреді, бірақ қазір көпшілігі нарықтық құбылмалылықты пайдалана отырып, жоғары табыстылықты алуға тырысып, белсенді басқаруға баса назар аударады. Алина Назарованың пікірінше, фокус белсенді басқаруды, активтерді тактикалық қайта баланстауды, күрделі қаржы құралдарын пайдалануды қамтитын пассивті инвестициялаудан өзге амалдарға ауысатын болады.

Дереккөзі: https://www.kommersant.ru/doc/4258683

Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Өмірді сақтандыруда өз қажеттіліктеріңізді қайта қараңыз
Өмірді сақтандыруда өз қажеттіліктеріңізді қайта қараңыз

Сақтандыру саласындағы кейбір сарапшылар өмі...

Қазақстанда қарттар мен балалардың үлесі қазірдің өзінде 42%-дан асты
Қазақстанда қарттар мен балалардың үлесі қазірдің өзінде 42%-дан асты

Соңғы бес жылда Қазақстанда демографиялық жүк...

ULIP-ті сатып алу алдында нені білу қажет
ULIP-ті сатып алу алдында нені білу қажет

ULIP – инвестициялық, сондай-ақ сақтандыру қаже...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру