bs-preloader__icon
ru kz en

Сергей Цикалюк: «Адамдар сақтандырулық қорғауға сенеді және ол үшін төлеуге дайын»

Барған сайын көпшілік адамдар Ресейде ерікті түрде өз қауіптерін сақтандыруда. Осылайша, олар өз қаржыларын басқарады және қаржылық қорғану жайлы ойланады. Яғни, нарық дами бермек. Бұл жайлы «Ресейлік газеттегі» мақалада директорлар кеңесінің өкілі, БСО Сақтандыру Үйінің басқарушы акционері Сергей Цикалюк хабарлады. Сіздердің назарларыңызға мақаладан үзінді ұсынамыз.
Сергей Цикалюк: «Адамдар сақтандырулық қорғауға сенеді және ол үшін төлеуге дайын»

Тұрғындардың оған деген және сақтандыру өнімдеріне деген сенімдері нарыққа калай әсер етеді? Біздің ойымызша, елде осы текті өнімдерді тұтыну мәдениеті қалыптасты ма?

Сергей Цикалюк: Менің ойымша, мәдениет адамдар нәтиже көре алған сегменттерде қалыптасты. Қазір шет елдерге шығушыларды сақтандыру, ЕМС (біздің портфель жыл басынан екі есе өсті), қайғылы жағдайлардан және тіптен энцефалиттік кене шағуынан сақтандыру тәрізді түрлері кеңінен қолданыста. Яғни, адамдар сақтандырулық қоғанысқа сенеді және ол үшін төлеуге дайын.

Сақтандыру компанияларының иммиджіне келетін болсақ, мен бұрындары айтқанымдай, ол төмен болып қала бермек. Осымен қатар оның себептерінің бірі біз біздердің тұтынушыларға нақты көмек жайлы аз айтуымыз болып келеді.  Кейде тұтынулық кредиттердің жалға алушыларына сақтандыру қызметтерін міндеттеп қоятын бірқатар банкілер біздерге қарсы жұмыс жасайды. Біз бұл сақтандыруларда табыс таппайтындығымыз аз болғанда, осымен қатар бұл текті сақтандыру негізінен тұрғындарда тойтару туындатады.

Дегенмен де адам өз қауіптерін сақтандыру жайлы шешімді өзі қабылдауында – ерікті түрлердің даму тренді адамдардың сақтандыруды тұтынатындарын айтады. Яғни, нарық дами береді.

Ең жылдам өсудегі сегмент – бұл өмірді сақтандыру. Алайда бұл жерде де мәселелер туындаулары мүмкін: төлемдер басталғанда адамдар түскен табыстарға қанағаттанбаулары мүмкін. Сегменттің дамуында қандай қауіптер көресіз?

Сергей Цикалюк: Нарықтың дамуы өмірді инветициялық сақтандыруды сатумен айналысатын бірқатар банкілердің аса үлкен қалауларына қатер төндіруі мүмкін. Олардың агенттік сыйақылары, сақтандыру компаниясы 1-2 пайыз табыста болуында, 9- 12 пайызға дейін жетуі мүмкін. Сәйкесінше, банк комиссиясы жоғары болған сайын, тұтынушының инвестициялық табысы аз болады. «Сараңдық» нарық мүшелерін адастырмауы тиіс, болашаққа қарау қажет – 3-5 жылға емес, 10-15 жыл алдыға қарау қажет.  Бұл жерде  сондай-ақ БСО ұстанымы да маңызды – біз РФ-ның дайындалған және бағытталған ОБ-лерін сақтандыру операцияларын іске асыру стандарттарын және сақтандырушылар қызметтерін тұтынушылар құқыларын қорғау стандарттарын келісімдеуді қолдаймыз.

Ерекше назарға лайықты тағы бір сегмент, - өмірді жинақтамалық сақтандыру. Оның белсенді дамуы үшін өмірді сақтандыру бойынша салықтық есептеу планкасын (қазір 120 000 рубль) инвестициялық есепшоттармен (400 000 рубль) теңестіру қажет, сондай-ақ ЖЗҚ және өмір сақтандырушылары үшін бірыңғай салықтық тәртіп енгізу қажет. 2000 жылдарда халықаралық консалтингтік компаниялар өмірді сақтандыру нарығының сыйымдылығын жылына 30 миллиард долларларға есептеген. Келісімшарттың орташа ұзақтылығы 7-12 жыл екендігін есепке алсақ, сақтандырушылар экономикаға ондаған миллиард доллар инвестициялар тарта алар еді. Осымен қатар, біз тұрғындарға отбасы қаражаттарын барлық дерлік өмір жағдайларына жинақтаудың түсінікті және жүзеге асатын қаржылық құралын ұсына аламыз. Менің пайымдауымша, бұл, нарықтың барлық қатысушыларына әлі де көп тер төгу қажет болатын, болашағы бар және маңызды тапсырма.

Сіздің пікіріңізше, онлайн-сатулар сегменттерінің сақтандырудағы әлеуеті қандай? Бүгінде оның үлесіне 5 пайыздан азы тиесілі, жуық жылдарда жағдай түбегейлі өзгеруі мүмкін бе?

Сергей Цикалюк: Менің ойымша, болашағы жарқын. Тұтынушылармен қарым-қатынастарға қашықтан қатынасу құралдарын белсенді енгізу нарықтың дамуының ажырамас тренді болып отыр, және де сақтандыру сегменті де бұдан тыс қалмады. Сондықтан, әрине, компанияда онлайн-сатуларды белсенді дамытудамыз. Қазірдің өзінде бізде ұялы бағдарлама бар – әзірше тек біздер жұмыс жасайтын кәсіпорын қызметкерлері үшін ғана. Әрі қарай оны көтерме сауда нарығына енгізуді жоспарлаудамыз.

Келесі 5-7 жылдар болашағында сақтандырудағы қашықтағы  сервистер үлесі 50 пайыз құрайтын болатындығына сенемін. Бұл бүгінде тұрғындар қажеттілігі, адамдар осыған дайын. Бұл жерде, әрине, сақтандыру компаниялары арасында қаттаң бәсекелестік болады. Бірақ та маған еліктейді, адам өзі таңдау жасайды, белгілерін анықтайды, және де ол үшін бірінші орында, әрине, бағасы емес, технологиялар, сервистік құраушылары және сақтандырушының сенімділігі тұратын болады.

Сақтандыру нарығының жалпы дамуы бойынша сіздің болжамдарыңыз?

Сергей Цикалюк: Бұл сұрақты маған және менің әріптестеріме жиі қояды. Алайда мен бірде-бір рет естігенім жоқ: «Сіз нарықтың дамуы үшін не істедіңіз?». Бәріне белгілісі, өсу ұрығы егілген жерде ғана жүзеге асады. Осыған байланысты, нарықты күрделі кезең күтеді деп санаймын, себебі соңғы бес жылдарда оның дамуы үшін аса көп іс жасалмады. Жаңа сегменттер пайда болмады, ал ескілері кетті, нарық қысқаруда, сақтандырушылар арасында қатаң бәсекелестік жүруде. Компаниялар нарықты дамыту, оның тиімділігін арттыру және өсу үшін мүмкіндіктер іздестіру мақсаттарында салмақты лобби қалыптастыру үшін күштерін біріктірудің орнына, өз қызығушылықтарын ғана қорғаштауда. Біздің зейініміз басқада және де басқа нарықтардан артта қалудамыз. Бірақ та біз көмекті өзімізден ғана күте аламыз – мен, менің әріптестерім-акционерлер, сақтандыру компанияларының топ-менеджерлері. Осы жылдарда нені жоғалтқанымызды, қандай себептерден жоғалтқанымызды салмақты талдап өту қажет. Және де кім және қалай жаңаны қалыптастыратын болатындығын шешуіміз қажет.

Дерек көзі: https://rg.ru/2017/12/05/rossijskij-strahovoj-rynok-dolzhen-zaniat-dostojnoe-mesto-v-ekonomike.html

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру