Нарықтың жекелеген сегменттері басқалардан көп зардап шегеді. Едәуір әлсіз сала ретінде дәстүрлі түрде ерікті сақтандырудың барлық түрлері, әсіресе өмірді сақтандыру, жазатайым оқиғалардан және аурулардан сақтандыру, ЕМС, жеке тұлғалардың мүлкін сақтандыру, автокаско болып саналады. Басқа салаларға қарағанда ОСАГО сегменті сұраныстың төмендеуін аздап сезеді.
Жақын арада онлайн-сатылымның айтарлықтай өсуін көреміз бұл айқын болжам. Тіпті олар бұрын аса қолданбаған сегменттерде де. Қазір Ресей сақтандыру компанияларының 90%-дан астамы сол немесе өзге көлемде интернет-шешімдерді шарттар жасасу кезінде пайдаланады. Сақтандырушылардың жартысынан астамы сақтандыру жағдайын қашықтықтан реттеуге өтінім беруге мүмкіндік береді.
Одан әрі сақтандыру саласындағы онлайн-сату және сатудан кейінгі қызмет көрсету үлесі тек қана ұлғаяды, бұл туралы дамыған елдердің тәжірибесі куәландырады. Бұл процесс маркетплейс пен сақтандыру агрегаттарының пайда болуы арқасында тездейді.
Бірақ одан әрі сатуды цифрландыруды және сақтандыруда «сатудан кейінгі қызмет көрсетуді» қоспағанда, дағдарыстың аса айқын емес әсері бар. Осылайша, сұраныстың жалпы төмендеуіне қарамастан, өмірді, денсаулықты қорғау және медициналық қызмет көрсетумен байланысты өнімдерге деген қызығушылықтың артуын күтуге болады. Бұған дейін ресейліктер «ұстап көруге болатын» – жылжымайтын мүлікті, автокөлікті және т.б. жоғалтумен байланысты мүліктік тәуекелдерді сақтандыру туралы көбірек ойланатын. Денсаулық осы тұрғыда екінші орынға кетті. Ерікті медициналық сақтандыру полистері сияқты өнімдерді адамдар үшін көбінесе жұмыс берушілері рәсімдеген. Енді азаматтар өмір мен денсаулықты сақтандыру қажеттілігі туралы, білікті және уақытылы медициналық көмек алу туралы көбірек ойлана бастады. Әрине, бұл ойға қолайсыз эпидемиологиялық жағдай итермелейді.
Осылайша, сақтандыру саласындағы сұраныс саналы тұтыну жағына қарай өзгеріп, өмір мен денсаулық құндылығын түсіну пайда болады. Осы процестің нәтижесі ағымдағы жағдайды ескере отырып, телемедицинаның жедел дамуы болады. Сонымен қатар, біз оның телемониторинг жүйелерімен қосылуын көреміз.
Кейбіреулер үшін бұл, ең алдымен психологиялық сипатындағы белгілі бір ыңғайсыздықты тудыруы мүмкін («Шынайы уақыт режимінде менің денсаулығымның жағдайын әлдекім мониторингті не үшін жүргізеді?»). Бірақ біз қазір жаңа шынайылылықта – өзін-өзі оқшаулау, өткізу жүйесі, телефон биллингі, бейне бақылау және т. б. жағдайында өмір сүріп жатқанымызды ескерсек, мұндай гаджеттерді алып жүру біздің өмірімізде айтарлықтай өзгеріс алып келмейді. Демек, күнделікті іс-әрекеттерден артықшылықтарды, оның ішінде қаржылық пайданы шығарудың маңызы зор.
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды