bs-preloader__icon
ru kz en

Ресейлік сақтандыру компанияларында қызықты клиенттер туралы айтылды

Сақтандырушылар кейде клиенттердің аса ерекше өтініштерін тыңдайды және стандартты емес жағдайлар үшін шешімдерді іздейді. 2019 жылы ресейліктерді әлі күнге дейін жануарлар мен жүрекке қымбат заттардың тағдыры толқытты, көпшілігі денсаулық туралы ойлады, ал біреулер күтпеген ыңғайсыз жағдайларға тап болып, полис арқылы шығынды өтеуге тырысты, деп жазады «ПРАЙМ».
Ресейлік сақтандыру компанияларында қызықты клиенттер туралы айтылды

«Сбербанк страхование жизни» АҚ-да, биыл клиенттер сақтандыру шарттарына енгізілген телемедицинаны жиі пайдалана бастады: бір әйел дәрігерлерге үрейлену, нашар ұйқы, қан қысымы және жалпы денсаулығының жағдайы бойынша кеңес алу үшін бір аптаның ішінде 43 рет дәрігерге қаралыпты.

ERGO компаниясына жазатайым оқиғадан 7 миллиард рубльге сақтандырылғысы келген  Екатеринбург тұрғыны жүгінді, бұл 2 айға жететін қала бюджетіне тең.

«Росгосстрах Жизни» клиенттерінің бірі пластикалық операция жасап, өлім мен асқыну тәуекелдерін сақтандырғысы келді. Басқа бір әлеуетті клиент компания 700 мың рубльге тіс импланттарын сақтандыра алады ма деген мәселе қызықтырды.  Тағы бір клиент аяқтың соғылуы үшін өтемақы алуға тырысты, өйткені ол тастармен толтырылған допты қағып кетті, екіншісі – баламен балалар алаңында ойнап, «кездейсоқ көлденең шпагатқа отырды», нәтижесінде аяғы созылып, жарақаттанды.

Компанияның тағы бір клиентін жұмыстан үйге оралғаннан кейін пәтерде «белгісіз мысық» күтті, ал оны қуып шығаруға әрекет еткенде, клиенттің айтуынша, ол «сілтегіш саусақтың тістелген жарақатын алды». Компанияның басқа клиенті тарақанмен соғысқан сәтсіз болды – оны өлтіруге әрекет еткен кезде ол есіктің бұрышына иықпен соғылды.

«Сбербанк сақтандыру» сарапшылары биылғы жылы коммуналдық апаттан кейін мүлікті тексеруге келген кезде қорқыныш фильміне түсіп, бүкіл пәтерде орналасқан қуыршақтар шығанағынан зардап шеккендерді көрді. Сарапшылар нервтері күшті болды, жағдайды сақтандыру деп танып, компания өтемақы төледі.

«Абсолют Страхование» клиентінде де құпия жағдай орын алды. Мәскеу тұрғыны жұмыстан оралып, кішкене демалғысы келіп, өз көлігімен гаражға кірді. Гаражда ол автокөлігінде отырып, музыка тыңдап, алкогольді сусындарды ішті, ал содан кейін такси шақыртып, үйіне қайтты. Келесі күні машинасын алуға келсе, ол алдыңғы әйнектің күл-талқаны шыққанын, спидометрге қадалған үлкен темір сүйменді көрді. Бірақ автокөліктен ешбір жеке зат жоғалмаған.

«РЕСО-Гарантия» сақтандыру компаниясы нағыз сұмдық жағдайға тап болды – ол белгісіз адамның мәйіті табылған сақтандырылған машинамен орын алған жағдайды қарастырды. Өлтірілген адам автокөлікте бірнеше тәулік бойы жатқан екен, соның салдарынан салон жарамсыз болды.

"Ренессанс сақтандыру" тондарды, соның ішінде көшеде тонау және қарақшылық тәуекелдерінен, сондай-ақ күйенің зақымдану тәуекелдерінен сақтандыруға сұраныс алды. Компанияға түскен басқа бір ерекше сауал музыкалық аспаптарды, оның ішінде абайсыз қарау қауіпінен сақтандыруға қатысты болды. Орын алған сақтандыру оқиғаларының ішінен сақтандырушы жанып кеткен жаңа жылдық шыршаларға тап болды.

Бір казино ERGO компаниясына кіре берісте сақтандыру полистерін сатуды және ұтылған жағдайда азаматтарды сақтандыруды ұсынды. Мұндай полистер сұранысқа ие болатынын болжауға болар еді, өйткені қызметтің бұл түрі ресейлік заңнамамен сақтандыру үшін тыйым салынған.

«Либерти Сақтандыру» ұмытшақ теңізшілердің кесірінен шығындарды өтеуге тұра келді. Гданьсктан Шанхайға теңіз арқылы тасымалдау кезінде қаражидек толған контейнер еріп кеткен болатын. Өйткені кемеде рефрижераторлық құрылғыны тоққа қосуды ұмытты, ал пайдалы жүк электр қуатысыз жарты әлемді шарлап өтті.

ERGO компаниясы сондай-ақ жылдың көлікті ең жылдам айдап кеткені туралы айтып берді – клиент сақтандырушыға шарт басталғаннан кейін алты сағаттан кейін жүгінді. Жаңа Hyundai Tucson иесі аулада түнге көлік қалдырып, таңғы 6-да оны таба алмады. Ал «Согласие» компаниясына жылқысы бар арба үшін ААЖМС (ОСАГО) сатып алуға ниет білдірген клиент болды.

«Сбербанк өмірді сақтандыру» клиенті жинақтаушы сақтандыру шарты бойынша пайда алушы ретінде, егер ол шарт аяқталғанға дейін жетпесе, оған мұқтажсыз өмірді қамтамасыз ету үшін жасағысы келді. «Өкінішке орай, компания дәл осы сұранысты қанағаттандыра алмады: жануарлар өмірді сақтандыру шарттары бойынша пайда алушы бола алмайды. Біз шартқа жануарға кепілді түрде қамқор бола алатын адамды пайда алушы ретінде енгізуді ұсындық», – деді компанияда.

Дереккөзі: https://1prime.ru/finance/20191225/830737224.html

Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру