Өмірді сақтандыруға және басты нысаналы топтың бірі – миллениалдар тарапынан сұранысты жаңа технологиялар қолдайтын болады. Миллениалдар – бұл 80-ші жылдардың ортасы мен 90-жылдардың аяғында дүниеге келген ұрпақ, олардың әзірге ата-аналарына қарағанда жинаған капиталы азырақ, ал тұрақты түрде тұтынуға бейімділігі жоғары. Олар жеңілдіктерге, арнайы ұсыныстарға қызуғушылық танытады, бағаларды қарайды және салыстырады. Одан басқа, миллениалдар салауатты өмір салтына қатты әуес. Одан кейін, олар интерактивті жақсы көреді, ойындар – геймификация, қатысу элементі бар үдерістерді ұнатады. Шет елдік сақтандыру компанияларының көбісі ұрпақтың бұл қасиеттерінде үлкен потенциал көріп отыр. Сонымен, испандық Aviva диетологтың және жаттықтырушының сервистері орнатылған бағдарлама ұсынды. Жапондық АХА сақтандыру өнімдерін қоса алып жүретін, СӨС бойынша мобильдік қосымшалардың өндірісімен айналысады. John Hancock Vitality акция жариялаған – онда денеге түсетін ауырлықты бақылайтын «ақылды сағаттарды» клиенттерге сыйға тартты және ең белсенді клиенттерге содан кейін сақтандыруға жеңілдіктер ұсынылған.
Дереккөзі: http://www.jamaicaobserver.com/
Сурет ашық дереккөздерден