1990 жылдардың басында ұрпақтар теориясы әлемде танымал бола бастады. Оның авторлары Нил Хоу мен Уильям Штраус болды. Ғалымдардың пікірінше, тарихи контекст адамның мінез-құлқын анықтайды: бірдей уақыт аралығында туылған топтардың бүкіл ұрпаққа ортақ әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері бар.
Ұрпақ циклдары 15-20 жылды құрайды және жалпы түрде келесідей жіктеледі:
Дәстүрлі құндылықтарды, мәдени өзгерістерді, қалыпты консерватизмді, оптимизмді, командалық рухты, өршілдікті, белсенділікті, үнемділікті қайта қарастырумен сипатталатын "нәресте бумерлері" (1943-1961).
"Х буыны" (1962-1981) жоғары Тәуелсіздік пен индивидуализмді, өткір өзгерістерге байланысты билікке сенімсіздікті және нәтижесінде саясатсыздықты, скептицизмді көрсетеді.
"Y буыны" (1982-1995) ("мыңжылдықтар") бостандықты жоғары бағалайды, жаңа тәжірибелер мен өзін-өзі дамытуға құмар, кейінірек жетіліп, ата-анасымен ұзақ өмір сүреді, жеке меншікті маңызды құндылық деп санамайды.
"Z буыны" (1995-2010) ("цифрлық аборигендер") көптеген құрылғыларға байланған, достар жариялаған ақпаратқа, сондай-ақ блогерлер мен пікір көшбасшыларының ұсыныстарына сенеді.
"Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша, 2030 жылға қарай Z буыны Қазақстандағы жұмыс күшінің 37% - приход құрайтын болады. Бұл елдің болашағы. Сонымен қатар, бұл адамдардың көпшілігінде тек қаржылық әдеттер пайда болатынын түсіну маңызды, бірақ сонымен бірге олардың қалауы нарықты өзгертеді. Сонымен қатар, тек сақтандыру емес. Z буыны туралы айтатын болсақ, біз тұтынушылардың осы түрінің ерекше сипаттамаларын түсінуіміз керек. Бұл технология жай ғана құрал емес, өмірдің ажырамас бөлігі болып табылатын нағыз цифрлық аборигендердің бірінші буыны. Олар көп тапсырмалы, көрнекі ақпаратты бағалайды, ақшаға аса сақ, даралықты бағалайды және қауіпсіздікке ұмтылады", - деп түсіндіреді Freedom Life ӨСК басқарма төрағасы Азамат Ердесов.
Өнімдер
Z буынын тарту үшін сақтандыру компаниялары икемді шарттары бар жаңа өнімдерді әзірлеуде.
"Біздің өнімдер мүмкіндігінше цифрландырылуы керек. Z буыны сақтандыруды бірнеше рет түртіп, полисті қосымша немесе жеке кабинет арқылы басқарғысы келеді және төлемдерді онлайн режимінде алғысы келеді. Кеңселер мен қағаз құжаттары жоқ. Біздің компания — жалпы Freedom экожүйесі сияқты-осы бағытта дамып келеді. Біздің мақсатымыз-нарықтық стандарт болатын цифрлық өнімдерді жасау", - деп түсіндіреді ӨСК басшысы Freedom Life.
Z буыны ақпарат алу үшін интернет пен әлеуметтік медианы белсенді қолданатындықтан, қаржылық жоспарлау қажеттілігі туралы хабардарлық деңгейі жоғары.
"Біз қарым-қатынасымызды бейімдеуіміз керек. Ұзын мәтіндердің орнына жарқын бейнелер мен көрнекіліктер бар. Ұзақ азық — түлік бейнелерінің орнына жас аудиторияның белсенділігін арттыру үшін 15 секундтық тиктокс бар. Пайдаланушылар бизнес тіліне бейімделіп, осы қаржылық нәзіктіктердің барлығын түсінуі керек уақыт қажет. Енді бизнес, керісінше, пайдаланушының тіліне бейімделуі керек-қарапайым, түсінікті және көп пайда әкелуі керек", - деп қорытындылады Азамат Ердесов. Сақтандырушылардың халықтық рейтингін мына жерден көруге болады.
Дереккөз: https://prodengi.kz/post/straxovshhiki-zizni-adaptiruyutsya-pod-zaprosy-pokoleniya-z
Ашық дереккөзден алынған сурет