bs-preloader__icon
ru kz

"Сақтандыру көмекшілері": неге олар өз ақшаларына сенбегені жақсы

Соңғы жылдары сақтандыру нарығында жосықсыз "көмекшілердің" қызметі танымал бола бастады. Көбінесе азаматтар ЖКО кезінде міндетті автосақтандыру бойынша сақтандыру төлемдерін алу үшін өз қызметтеріне жүгінеді. Fingramota.kz (реттеуші сайты) сақтандыру делдалдарының қалай әрекет ететінін хабарлайды.
"Сақтандыру көмекшілері": неге олар өз ақшаларына сенбегені жақсы

Автокөлікті сақтандыру - ең жаппай сақтандыру өнімі. Жүргізушілер мен сақтандырушылар арасында кейде ЖКО-дан кейінгі төлем мөлшері туралы даулар туындайтыны таңқаларлық емес. Мүдделер қақтығысы негізінде сақтандыру төлемінің белгілі бір пайызына қызмет көрсететін делдалдар пайда болды.

Автоуристер деп аталатындар автокөлік иелерінің жағында және сот арқылы жол-көлік оқиғасынан кейін сақтандыру төлемінің мөлшерін ұлғайтуға тырысады. Аргумент автокөлік бөлшектерінің және (немесе) оны жөндеудің құнын бағалау кезіндегі айырмашылық төңірегінде құрылады. Сақтандыру делдалдарының әрекеттері мен әдістері бір қарағанда тиімді. Сот сақтандыру компаниясы қосымша ақы төлеуі керек деп шешуі мүмкін. Сот кабинетінің мәліметі бойынша, егер ол сәтті болса, оның мөлшері негізгі төлемнің 10 немесе тіпті 20% құрайды. Алайда, жеке сақтандыру делдалдарының қызметтері үшін сыйақы сақтандыру төлемінің 30-50% жетуі мүмкін. Сотта жеңіске жетіп, делдалға роялти бергеннен кейін, автокөлік иесі уақытынан басқа ештеңені жоғалтпайды. Көбінесе ол үшінші тұлғалардың араласуынсыз алатын сақтандыру төлемінің бір бөлігінен айырылады.

Тыңдау рәсімін жүргізу кезінде және сотта жеке тұлғалардың айғақтары бойынша пайда алушылар сақтандыру омбудсман институты оларға белгісіз екенін және олар делдалдарға ақылы негізде жүгінетінін хабарлайды.

Шын мәнінде,"көмекшілер" іс жүзінде заңды немесе консультациялық қызметтер көрсетпей және азаматтарды адастырмай, пайда алушыға заң бойынша жүктелген сақтандыру төлемінің жартысына дейін алады. Адалдықты пайдалана отырып, жосықсыз "көмекшілер" азаматтардың есебінен байытылады. Бұл ретте олардың мұндай қызметтері жеңіл ақша алудың пысықталған схемасына айналды, онда заңды төлемдерді алмаған адамдардың саны жылдан жылға артып келеді. Нәтижесінде "көмекшілердің" қызметі азаматтарға материалдық зиян келтіріп қана қоймайды, сонымен қатар сақтандыруға деген сенімге нұқсан келтіреді, өйткені "көмекшілер" олардың көмегінсіз сақтандыру төлемін алу қиын екенін көрсетеді.

Қайтыс болған апаттан кейін "көмекшілер" сақтандыру компаниясынан ақша алуға жәрдемдесуге уәде беріп, жәбірленушінің туыстарына жүгінетін жағдайлар жиі кездеседі. Мәселен, егер ЖКО-да қаза тапқан адамның асырауындағы балалары немесе ата – аналары болса, заң бойынша оларға 2000 АЕК немесе 7,4 млн теңге (2024 жылға арналған АЕК-3 692 теңге) мөлшерінде сақтандыру төлемі жүктелген. "Көмекшілер" олармен шарт жасасады және сақтандыру төлемін алуға сенімхат ресімдейді. Бұл жағдайда делдалдық қызметтер зардап шеккен адамның туыстарынан сақтандыру компаниясына құжаттарды беруге дейін азаяды. Делдалдар соманың жартысын немесе одан да көп бөлігін өзіне қалдырады және бұл көрсетілген қызметтердің көлеміне сәйкес келмейді. Сақтандырушылардың сақтандыру төлемдерін жүзеге асырғаны үшін комиссиялар мен алымдар көзделмегенін атап өтеміз.

Сақтандыру жағдайы басталған кезде сақтандыру ұйымы сақтандыру саласындағы қолданыстағы заңнамада белгіленген мөлшерде, тәртіппен және мерзімде сақтандыру төлемін жүргізуге міндетті екендігіне азаматтардың назарын аударамыз. Қайтыс болғанның  ЖКО кезінде қайтыс болған адамның асырауындағы адамдардың: оның асырауындағы балаларының немесе туыстарының, жәбірленушінің қайтыс болуына байланысты зиянды өтетуге құқығы бар адамның біржолғы төлем алуға құқығы бар.

Заңнамадағы өзгерістерге сәйкес, ағымдағы жылдың басынан бастап қазақстандықтар сақтандырушылармен келіспеушіліктерді реттеу үшін сотқа жүгінгенге дейін сақтандыру омбудсманына жүгінуге тиіс. Яғни, 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап шешілмеген сақтандыру дауы бар өтініш беруші оны реттеу үшін міндетті түрде сақтандыру омбудсманына жүгінуге тиіс. Бұл жаңалық азаматтарға сақтандыру ұйымдарымен дауларды шешу рәсімін едәуір жеңілдетті.

Дереккөз: https://fingramota.kz/ru/news/post/strahovye-pomogajki-pochemu-im-luchshe-ne-doveryat-svoi-dengi

Ашық дереккөздерден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Неліктен өмір сүру деңгейі кейде кірістің өсуіне байланысты емес
Неліктен өмір сүру деңгейі кейде кірістің өсуіне байланысты емес

Көтерілген көптеген қызметкерлер бұрынғыдай ...

Дағдарыс бөгет емес
Дағдарыс бөгет емес

2020 жылдың алғашқы бес айында ӨСК түсім бойынша...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру