bs-preloader__icon
ru kz

Өмірді сақтандыруда брендтің жоғары танымалдылығы маңызды

Бренд туралы кеңінен танымал болу — ұзақ мерзімді әрі елеулі қаржылық шешімдер қабылдайтын өмірді сақтандыру саласы үшін ерекше маңызды.
Өмірді сақтандыруда брендтің жоғары танымалдылығы маңызды

Бұл салада танымал брендке ие болудың артықшылықтары көп: әлеуетті клиенттер компанияның тұрақтылығына сенеді, компанияның құндылығы жоғары бағаланады және тұтынушылардың адалдығы артады. Мұның барлығы маркетингтік тиімділікті арттырып, бизнестің тұрақты өсуіне ықпал етеді. Дегенмен, барлық сақтандыру компаниялары бренд танымалдығын арттыру үшін жарнамаға сүйенбейді — кейбірі қаржы кеңесшілері арқылы клиенттерді тартуға және ұстап қалуға бағытталған дистрибуциялық стратегияларға басымдық береді.

2014 және 2019 жылдары жүргізілген зерттеуді жаңартқан LIMRA 2025 жылы өмірді сақтандыру брендтерінің танымалдығын және тұтынушылардың қабылдауына әсер ететін факторларды қарастырды. Зерттеу нәтижелері бренд туралы ақпараттандыруды арттыруда дистрибуциялық серіктестердің маңызды рөл атқаратынын анық көрсетті.

Бренд танымалдығы: ілгерілеу мен олқылықтар

Америкалықтардың сақтандыру компаниясын ешқандай көмекші сөзсіз атап өту қабілеті соңғы он жылда артқанымен, әрбір төртінші ересек әлі де бірде-бір брендті есіне түсіре алмайды, ал көпшілігі — үштен артық атамайды. Күткендей, брендті тану деңгейі жасына (65 жасқа дейін), табысына, қаржылық сауаттылығына және саланың беделіне қарай өседі. Жоғары танымал топтардың қатарына ер адамдар, афроамерикалықтар, жас балалары бар ата-аналар, өмірді сақтандыру полисіне ие тұлғалар және қаржылық кеңесшілермен жұмыс істейтіндер кіреді.

Айта кетерлігі, қаржы кеңесшілерімен жұмыс істейтін ересектердің жартысы үш сақтандыру компаниясының атын атай алады, ал қаржысын өзі басқаратындар арасында бұл көрсеткіш — үштен бір ғана. Бұл заңдылық жасына, табыс деңгейіне және полиске ие болуына қарамастан сақталады.

Танымал брендтердің үздік ондығы

АҚШ-та 700-ден астам сақтандыру компаниясы бар, бірақ респонденттер тек 257 брендті (оның ішінде агенттіктер, қауымдастықтар және «Mutual» секілді нақты емес атауларды) атаған. 2025 жылы айтылғандардың 56%-ы үздік он брендке тиесілі болды. Тұтынушылар сақтандыру компанияларының түрлерін нақты ажырата бермейтіндіктен, тізімге басқа сақтандыру түрлеріне маманданған брендтер де енді.

Танымалдығы жоғары компаниялар:

  • MetLife

  • State Farm

  • Prudential

  • Allstate

  • New York Life

  • Liberty Mutual

  • Mutual of Omaha

  • Progressive

  • Nationwide

  • GEICO

Қаржы кеңесшілерінің рөлі

Зерттеу дистрибуциялық желілердің әсерін растайды. Мысалы, Northwestern Mutual және MassMutual қаржылық кеңесшілердің клиенттері арасында танымалдығы жағынан жоғары орындарға көтерілді.

Кәсіби кеңес алатындар бренд танымалдығын жарнамаға қарағанда (40% қарсы 46%) полиске ие болумен (41% қарсы 32%) немесе компания беделімен (33% қарсы 27%) жиі байланыстырады. Сонымен қатар, қаржы кеңесшілерінің клиенттері сақтандыру компанияларын сәл жоғары бағалайды. Маңыздысы, жалпы алғанда, брендтерге деген көзқарас негізінен оң болған.

Дереккөз: https://insurancenewsnet.com/innarticle/timeless-influencers-financial-professionals-and-life-insurance-brands
Фото: ашық дереккөздерден алынған

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Өмірді сақтандыру полисін қашан өзгерту керек
Өмірді сақтандыру полисін қашан өзгерту керек

Өмірді сақтандыру сізге және Сіздің жақындары...

Дүниеде жоқ сақтандырулар. Бірақ болуы тиіс...
Дүниеде жоқ сақтандырулар. Бірақ болуы тиіс...

Әрбір адам қуана-қуана сатып алатын полистің 15...

Жинақтаушы сақтандыру жеке капиталды қалай көбейте алады
Жинақтаушы сақтандыру жеке капиталды қалай көбейте алады

Соңғы екі айда COVID-19 пандемиясы ел экономикасы...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру