Жыл басынан бері өмірді жинақтаушы және инвестициялық сақтандыру полистерін сатып алуға өтінімдердің өсу қарқыны "50 жасқа дейінгі жас топтармен қамтамасыз етілді".
"18 бен 42 жас аралығындағы американдықтардың мүлдем жаңа буыны пайда болды, олар тек YouTube пен TikTok - қа ақпарат алу құралы ретінде сенеді", - деп түсіндірді Симмс.
Ол әлеуметтік желілер "бұрын түсініксіз күрделі өнімдерді қарапайым және қол жетімді етті" деп атап өтті.
LIMRA сақтандыру сауда тобының соңғы есебіне сәйкес, өмірді сақтандыру соңғы онжылдықта азайды. Американдық ересектердің жартысынан сәл астамы бүгінде өмірді сақтандыру бар деп хабарлайды, бұл 2011 жылғы 63% - дан төмен.
Симмс әлеуметтік медианы сақтандырушылардың өнімдеріне халықтың назарын аударудың негізгі құралы ретінде қарастырады.
Дереккөз: https://www.foxbusiness.com/lifestyle/social-media-driving-surge-life-insurance-applications-among-gen-z-millennials
Ашық дереккөздерден алынған сурет