bs-preloader__icon
ru kz en

Әлеуметтік желілер Z буыны мен миллениалдар арасында өмірді сақтандыруды сатып алуды ынталандырады

Mammoth Life and Reinsurance Company компаниясының негізін қалаушы және президенті Брайан Симмстің айтуынша, Z буыны мен миллениалдықтардың ондаған мүшелері өмірді сақтандыру өнімдерінің қалай жұмыс істейтінін жақсы түсіну үшін YouTube және TikTok әлеуметтік медиа арналарына жүгінеді, деп жазады Fox Business.
Әлеуметтік желілер Z буыны мен миллениалдар арасында өмірді сақтандыруды сатып алуды ынталандырады

Жыл басынан бері өмірді жинақтаушы және инвестициялық сақтандыру полистерін сатып алуға өтінімдердің өсу қарқыны "50 жасқа дейінгі жас топтармен қамтамасыз етілді".

"18 бен 42 жас аралығындағы американдықтардың мүлдем жаңа буыны пайда болды, олар тек YouTube пен TikTok - қа ақпарат алу құралы ретінде сенеді", - деп түсіндірді Симмс.

Ол әлеуметтік желілер "бұрын түсініксіз күрделі өнімдерді қарапайым және қол жетімді етті" деп атап өтті.

LIMRA сақтандыру сауда тобының соңғы есебіне сәйкес, өмірді сақтандыру соңғы онжылдықта азайды. Американдық ересектердің жартысынан сәл астамы бүгінде өмірді сақтандыру бар деп хабарлайды, бұл 2011 жылғы 63% - дан төмен.

Симмс әлеуметтік медианы сақтандырушылардың өнімдеріне халықтың назарын аударудың негізгі құралы ретінде қарастырады.

Дереккөз: https://www.foxbusiness.com/lifestyle/social-media-driving-surge-life-insurance-applications-among-gen-z-millennials

Ашық дереккөздерден алынған сурет 

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру