Жаңа жарнамалық кампанияда қайта жазылған классикалық балалар өлеңдері қолданылады.
«Балалар оқиғаларының көбісі көңілді және шығармашылық түрде кішкентай балаларды қауіп-қатерлерден аулақ болуға үйретеді. Біз болсақ, оларға сақтандыру өнімдері туралы ақпаратты қосамыз» - дейді Partners Life-тің маркетинг жөніндегі менеджері Крис Баллантайн.
Ата-аналар өздігінен кішкентай балалармен роликтер түсіре алады және оларды әлеуметтік желілерде жариялай алады. Алайда, компания Жаңа Зеландияда танымал әртіс Дэйв Фейнді жалдады, ол рождестволық ертегілерді оқиды.
«Бұл оқиғалар адамдарды балалық шағына қайтарып қана қоймайды, сонымен қатар олардың жиі күдікті шығу тегі бар, бұл - өмірді сақтандыру маңыздылығы туралы еске салады», - деп қорытындылайды Крис Баллантайн.
Дерекөзі: https://www.goodreturns.co.nz/article/976517892/using-nursery-rhymes-to-promote-life-insurance.html
Сурет ашық дереккөздерден