Бағдарлама сақтандыру түрлерінен бастап ұзақ мерзімді қаржылық жоспарлауға дейінгі базалық қаржылық ұғымдарды үйретуге бағытталған. Оқу процесі ойын, кейстерді талдау және практикалық тапсырмалар арқылы жүзеге асады.
— Қаржылық сауаттылық — өмірлік маңызды дағды, оны ерте бастан қалыптастыру қажет. ZiiP 2.0 — жоспарлаудың құндылығын және сақтандырудың мақсаттарға жетудегі рөлін түсінетін ұрпақты тәрбиелейді. Бұл IRDAI-дың 2047 жылға дейін «Баршаға арналған сақтандыру» көзқарасына және біздің барлық өмір кезеңдеріндегі «Promises Ka Partner» бренд-уәдемізге сай келеді, — деді Canara HSBC Life Insurance компаниясының CDO Alternate Channels және CMO қызметін атқаратын Риши Матхур.
Қатысушылар «ULIP» немесе «қордың құны» сияқты терминдерді түсіндіруден бастап, ата-аналары мен құрдастары алдында өз жобаларын сенімді түрде таныстыруға дейінгі жолдан өтеді. Жасөспірімдер сақтандыру ұғымдарын қарапайым тілде түсіндіретін авторлық посттар мен видеолар дайындады — бұл олардың білімді меңгеріп қана қоймай, шығармашылық қабілеттерін де көрсетті.
Дереккөз: businessnewsthisweek.com
Фото: ашық дереккөздерден