Негізгі бағыттар сақтандырудың барлық міндетті және әлеуметтік маңызы бар сыныптарына кепілдік беру жүйесін кеңейту, дауларды сотқа дейін міндетті реттеу институтын құру және сақтандыру саласын цифрландыру болды.
Бұл бастамалардың мақсаты тұтынушылардың мүдделерін жан-жақты қорғау, халықтың және бизнестің сақтандыру қызметтерін алуға қолжетімділігін оңайлату, сондай-ақ сақтандыру төлемін алу мерзімдерін қысқарту және рәсімдерін оңайлату болып табылады.
Халыққа кепілдік беру жүйесімен барынша қамтуды қамтамасыз ету мақсатында 2022 жылы кепілдендірілген сақтандыру сыныптарының тізбесі кеңейтілді. Қазір он (10) сақтандыру сыныбы, оның ішінде сегіз (8) міндетті сынып және екі (2) әлеуметтік маңызы бар сақтандыру сыныбы, мысалы, зейнетақы аннуитеті шарттары және Мемлекеттік білім беру жинақтау жүйесі шеңберіндегі өмірді сақтандыру шарттары кепілдендіруге жатады.
Сақтандыру ұйымы таратылған кезде тұтынушылардың сақтандыру төлемін алуды күту кезеңі қысқартылды, тұтынушылар сақтандыру ұйымы лицензиясынан айырылғаннан кейін оны тарату туралы сот шешімін күтпей-ақ төлемдерді бірден ала алады.
«Сақтандыру төлемдерінің толық және үздіксіз процесі қамтамасыз етіледі, сақтандыру ұйымын тарату процесі оның клиенттері үшін сезімтал болмайды, өйткені олардың алдындағы міндеттемелерді «Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қоры» АҚ жүзеге асыруды жалғастырады», - деп атап өтті ҚНРДА төрағасының орынбасары Мария Хаджиева.
Сақтандыру омбудсман институты айтарлықтай күшейтілді. 2024 жылғы 01 қаңтардан бастап сақтандыру омбудсманы дауларды сотқа дейінгі міндетті реттеудің толыққанды институты ретінде әрекет ететін болады. Омбудсманға жүгіну сақтандыру ұйымының іс-әрекетіне сотқа талап қою алдында қажетті қадам болады.
Сақтандыру омбудсманының шешімі сақтандыру ұйымдары үшін міндетті болып табылады, оны бақылауды Агенттік жүзеге асырады. Тұтынушылардың дауды шешуге кететін шығындары айтарлықтай азаяды, өйткені сақтандыру омбудсменінің қызметтері клиент үшін тегін.
Сурет ашық дереккөздерден