«СтопКоронавирус», «Антивирус» сияқты полистер сұранысқа ие, деп «Келісім» сақтандыру компаниясы бас директорының орынбасары Дмитрий Кузнецов растайды. «25 жастан кіші клиенттер сақтандырудың осындай түріне өте сирек қызығушылық танытады. Ал коронавируспен ауырған жағдайда полисті сатып алған клиенттердің жартысына жуығы (44%) 35-45 жастағы адамдар», - дейді Кузнецов.
Бұл ретте ерлер мұндай полистерді жиі сатып алады – әйелдердің 38%-на қарсы ерлердің 62%-ы. Мамыр айында ерікті медициналық сақтандыру (ЕМС) өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 16%-ға, ал өмірді сақтандыру 4 есеге өсті, деп хабарлады «Келісім».
Жазғы айлар кезеңінде өткен жылдың жазымен салыстырғанда ЕМС нарығының біршама өсуі мүмкін. Көптеген адамдардың қашықтан жұмысқа ауысуына байланысты олардың үйге жақын емханаға жетіп, полис сатып алу мүмкіндігі пайда болады, деп есептейді Бүкілресейлік сақтандырушылар одағы.
Екінші фактор - жұмысынан немесе табысының бір бөлігінен айрылу қаупі сақтандыру нарығын одан әрі түбегейлі өзгертеді. Әрбір үшінші (31%) ресейлік жұмыссыз қалудан қорқады, деп атап өтті ҚПЗБРО (ВЦИОМ). Бірақ сауалнамасыз да соңғы айларда табыстар минусқа кететіні түсінікті, мысалы, ЖЭМ ҒЗУ бағалауы бойынша, II тоқсанда халықтың табысы өткен жылдың II тоқсанындағы олардың деңгейінен 78,2% -ға дейін құлдырауы мүмкін.
Дағдарыстық экономикалық жағдайда аман қалу үшін және алдағы шығындарды өтеу үшін сақтандырушыларға жаңа бірегей сақтандыру өнімдерін құруға тура келеді. «Өсімнің негізгі нүктелері енді сақтандыруды цифрландыруда, нейрондық желілер негізінде сату жүйесін құруда жатыр», — деп Mustins.ru сақтандыру платформасының негізін қалаушысы Антон Редько есептейді.
Дереккөзі: https://www.gazeta.ru/business/2020/06/13/13116157.shtml
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды