Сақтандыру нарығын реттеуді қатаңдату бәсекелестікті арттырды, ал коронавирус пандемиясы сақтандырушылардың бәсекелестігін бірнеше рет күшейтті. «Біз бәсекелестік корпоративтік және бөлшек сақтандыру сегменттерінде жоғары болады деп күтеміз. Бәсекелестік өмірді сақтандырумен айналысатын компаниялар үшін күшеюі мүмкін, бірақ бұл таяудағы 12-18 айда елеулі өзгерістерге әкелмейді», - дейді S&P Global Ratings «Қаржы институттары» тобы директорының орынбасары Екатерина Толстова.
Ұлттық Банктің статистикасына сәйкес, қаржы және сақтандыру қызметіне инвестиция көлемі осы жылдың төрт айында 21 млрд теңгені құрады. Бұл 2019 жылғы қаңтар-сәуірге қарағанда 3,1%-ға көп. «Сақтандыру саласында жұмыс істейтін акционерлер көп, өмірді сақтандыру компанияларында қызығушылық танытады, олар бұл саланың өсіп келе жатқанын, табысты дамып келе жатқанын көреді», - деп Nomad Life басқарушы директоры Елена Тайтуголева түсіндіреді.
Халык-Life дейді, бұл күрес клиенттер үшін қатал секторда өмірді сақтандыру. Бұл қызмет қаржылық және ең бастысы адами ресурстарды тартуды талап ететіндіктен, ал Қазақстан нарығында көп жылдар бойы білікті сақтандыру агенттерінің тапшылығы байқалады. «Бәсекелестік қызметкерлерді жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыру, зейнетақы аннуитеті және қарыз алушыларды сақтандыру сияқты нарықтарда күшейе түседі», - деп Халык-Life басқарушы директоры Айгуль Боранбаева болжамдайды.
Сектордың екі саласының сақтандырушылары («өмір» және «жалпы сақтандыру») жаңа технологияларды енгізуге шоғырланған. «Қазіргі өмірде табысқа жету үшін басқалардан жақсы және ақылды болу керек, - деп «Евразия» атқарушы директоры Шакир Иминов сеніммен айтады. - Біздің міндетіміз – клиенттерге арналған digital-сақтандыру компаниясын жасау, ол өте қарапайым, технологиялық, оң онлайн-өнімдер мен процестерді ұсынады, клиенттің сақтандыру компаниясымен өзара іс-қимылының тамаша тәжірибесін ұсынады».
Amanat және Номад Иншуранс компанияларының стратегиясы да шамамен осындай – онлайн-технологияларды енгізу және қызметтерді жеңілдету. «Біз өнім желісін кеңейтуді жоспарлап отырған жоқпыз. (...) Біз өнімдердің шарттары мен ережелерін жеңілдетеміз, олар туралы ақпаратты клиенттер оңай және жеңіл қабылдауы үшін сақтандыру ұсыныстарын реттеп, стандарттаймыз», - деп Amanat сақтандыру компаниясы Басқарма төрағасының орынбасары Анна Некрюкова түсіндіреді.
«Басты міндет – қолданыстағы портфелді ұстап тұру. Жаңа клиенттерді тарту үшін біз сервисті жақсарту үшін жұмыс істейміз, өтінімдерді жедел қарау және шешім қабылдау жұмыстары жүргізілуде. Біз клиенттерге ыңғайлы және қолжетімділік үшін онлайн-сауда платформасын дамытамыз», – дейді «Номад Иншуранс» сақтандыру компаниясының Басқарма төрағасы Дәурен Иманжанов. Дегенмен, бұл ұйым пандемия кезінде өз «фишкасын» әзірледі. «Шетелге шығушылар Covid-19 тестілеуден өтеді, бұл қосымша қаржылық жүктеме. Біз зертханалардың біреуімен жеңілдетілген бағасы бар клиенттерге арналған әріптестік бағдарлама әзірледік», – деп Даурен Иманжанов өз тәжірибесімен бөлісуде.
Коммеск-Өмір де диджетализацияға көшеді, бірақ сақтандыру өнімін сақтандыру емес қызмет құрамына қосуды болжайтын серіктестік бағдарламаларды да ілгерілетеді. «Жақын арада жеке тұлғалар үшін мүлікті сақтандырудың жаңартылған өнім пайда болады. Сонымен қатар автомобиль иелері үшін де жаңа өнім бар», - дейді Коммеск-Өмір сақтандыру компаниясының басқарма төрағасы Олег Ханин.
Нарық қатысушылары мен аналитиктердің пікірлері бір жерден шығады, коронавирус пандемиясы, ең алдымен, компаниялардың кірістеріне әсер етеді, бірақ кез келген дағдарыс – бұл мүмкіндіктер уақыты. Және қаржыгерлер оларды жіберіп алғысы келмейді.
Фотосурет ашық дереккөздерінен алынды