bs-preloader__icon
ru kz

"Бір түйме буынына" ставка

Z, Gen Z буынының өкілдері, дыбыстық сигналдар немесе "бір түймелі ұрпақ" – бұл ұялы телефондарсыз өз өмірін есіне алмайтын жастар – олар интернетке тәуелді және назар аудара алмайтын болып саналады. Ұрпақтар теориясына сәйкес, барлық "цифрлық аборигендер" (осы жас тобының тағы бір атауы) басқа ортақ қасиеттерді біріктіреді. "Іскер Қазақстан" Z буынының қалауы мен типтік сипаттамалары елдің ең перспективалы қаржы нарықтарының бірінде қалай көрінетінін айтып берді.
"Бір түйме буынына" ставка

Ұрпақтар теориясы соңғы бірнеше жылда Қазақстанда танымал бола бастады. Маркетологтар белгілі бір тарихи, әлеуметтік және экономикалық жағдайда өскен адамдар тобының мінез-құлқына сүйену үшін өнімдерді жасайды және түрлендіреді. Ұрпақтар теориясы көптеген дәуірлерді қамтиды - ХХ ғасырдың басынан бастап қазіргі уақытқа дейін, бірақ маркетинг тұрғысынан төрт экономикалық белсенді топ ең өзекті болып табылады.

Z буыны-бала кезінен мобильді құрылғылар мен Интернетпен қоршалған алғашқы толық цифрлық ұрпақ. Бұл ұрпақ жоғары цифрлық сауаттылықпен және жаңа технологияларға тез бейімделу қабілетімен ерекшеленеді. Олар цифрлық құралдар мен платформаларды сенімді түрде пайдаланады, әлеуметтік желілерде белсенділік танытады және онлайн әлемде жақсы шарлайды.

"Маңыздысы, бұл ұрпақ экономикалық тұрақсыздық дәуірінде өсіп, оларды прагматикалық және қаржылық тұрғыдан саналы етті. Олар қаржылық өнімдерден ашықтық пен адалдықты іздейді. Олар үшін сақтандыру бағасының неден пайда болатынын түсіну маңызды", - деп нақтылады Freedom Life ӨСК басқарма төрағасы Азамат Ердесов.

Өмір және ұрпақ Z

Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша 2030 жылға қарай Z буыны Қазақстандағы жұмыс күшінің 37% - құрайтын болады. Бұл елдің болашағы. Сонымен қатар, бұл адамдардың көпшілігінде тек қаржылық әдеттер пайда болатынын түсіну маңызды, бірақ сонымен бірге олардың қалауы нарықты өзгертеді. Тек сақтандыру ғана емес.

"Өмірді сақтандыру өнімдері туралы айтатын болсақ, біз белгілі бір мақсатты аудиторияны айтамыз. Әдетте, бұл 35-40 жастан асқан адамдар. Олардың ақшасы, балалары, мансабы (немесе бизнесі) және белгілі бір қаржылық жағдайы бар. Бұл адамдар бұл туралы ойлайды ертең, өйткені бұл қаншалықты циникалық болып көрінсе де, оларда жоғалтатын нәрсе бар. Z буыны туралы айтатын болсақ, біз тұтынушылардың осы түрінің ерекше сипаттамаларын түсінуіміз керек. Бұл технология жай ғана құрал емес, өмірдің ажырамас бөлігі болып табылатын нағыз цифрлық аборигендердің бірінші буыны. Олар көп тапсырмалы, көрнекі ақпаратты бағалайды, ақшаға аса сақ, даралықты бағалайды және қауіпсіздікке ұмтылады", – деп түсіндіреді Азамат Ердесов.

ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің (ҚНРДА) есебіне сәйкес, біздің елімізде жазатайым оқиғалардан сақтандыру (3,3 млн шартқа) және өмірді сақтандыру (578 мың шартқа) бойынша шарттардың өсуі тіркелді.

"Бізде сақтандырудың ерікті түрлері қазір нарықтың 0,8% -алады. Мұны барлық өмірді сақтандыру компанияларын дамыту үшін "мүмкіндіктердің көгілдір мұхиты" деп атауға болады. Бізде өнімді сатудың бірнеше жолы бар және олардың бірі серіктестер арқылы. Біз өз өнімдерімізді серіктестеріміздің қызметтеріне біріктірген кезде: тау шаңғысы курорттары болсын, спортшыларға арналған жабдықтарды сату. Біз әртүрлі деңгейдегі спорттық шараларға көп көңіл бөлеміз. Жастар спортты жақсы көреді және біз олардың сақтандыру сезімін дамытқанын қалаймыз. Сонымен қатар, бұл өнімдер оларға бірқатар артықшылықтар береді",-деп атап өтті Халық-Life Басқарма Төрағасы Жанар Жубаниязова.

Z буынына не қажет

Азамат Ердесов өмірді сақтандыру компанияларының өнімдері барынша цифрландырылуы тиіс деп есептейді: "Z буыны сақтандыруды бірнеше рет басу арқылы ресімдеуді, полисті қосымша арқылы немесе жеке кабинетте басқаруды және төлемдерді онлайн алуды қалайды. Кеңселер мен қағаз құжаттары жоқ.

Біздің компания – жалпы Freedom экожүйесі сияқты-осы бағытта дамып келеді. Біздің мақсатымыз-нарықтық стандарт болатын цифрлық өнімдерді жасау".

Бүгінгі таңда барлық отандық өмірді сақтандыру компаниялары өз өнімдерін цифрлық сервистер арқылы сатады.

Дыбыстық сигналдар мен мыңжылдықтардың тағы бір белгісі – қысқа мерзімді қаржылық мақсаттар. Жалпы алғанда, бұл екі ұрпақ көбінесе "клиптік ойлауды" айыптайды, олар үшін күтпеген оқиғалардан қорғану (мысалы, медициналық сақтандыру) немесе ұзақ мерзімді сақтандыру полистеріне қарағанда қысқа мерзімді құралдарға инвестиция салу мүмкіндігі маңызды.

Шетелде, тіпті көршілес Ресейде екі айдан бір жылға дейін жинақтаушы және инвестициялық өнімдер бар. Біздің елімізде сақтандыру өнімдері ұзақ мерзімге ұсынылады. Бірақ жақында сақтандырушылардың бірі демалыс күндері өмірді сақтандыруды ұсынды.

"Шартты түрде туристердің жарақаттарын біз белсенді туризмде болған жазатайым оқиғаларға және демалыстағы тұрмыстық жазатайым оқиғаларға бөлдік. Біздің компания бұл тәуекелдерді небәрі 200 теңгеге өз мойнына алуға дайын. Біз полисті сайт арқылы ғана емес, ALTEL және Tele2 ұялы байланыс операторлары арқылы да сатамыз. Олардың қосымшасы адамдардың қала сыртында болуын тіркей отырып, біздің өнімімізді ұсынады", –дейді it Nomad Life даму жөніндегі Атқарушы директоры Бахдәулет Еділбеков.

Z буынын тарту үшін сақтандыру компаниялары икемді шарттары бар өнімдерді әзірлейді. Бұл шарттарды өзгерту мүмкіндігі бар сақтандыру полистері, икемді сыйлықақылар және ауыр ауруларды жабу немесе сақтандыруды инвестициялармен біріктіру мүмкіндігі сияқты қосымша мүмкіндіктер болуы мүмкін.

"Біз қарым-қатынасымызды бейімдеуіміз керек. Ұзын мәтіндердің орнына жарқын бейнелер мен көрнекіліктер бар. Ұзақ азық – түлік бейнелерінің орнына жас аудиторияның белсенділігін арттыру үшін 15 секундтық тик-токтар бар. Пайдаланушылар бизнес тіліне бейімделіп, осы қаржылық нәзіктіктердің барлығын түсінуі керек уақыт қажет. Енді бизнес, керісінше, пайдаланушының тіліне бейімделуі керек-қарапайым, түсінікті және көп пайда әкелуі керек, - дейді Азамат Ердесов. - Z буыны даралықты және дараландыруды бағалайды. Демек, оларға миллиондаған түрлі өнімдер қажет емес, олардың жағдайларын әлі де түсіну керек. Екі-үш жеткілікті, олар, керісінше, пайдаланушыға бейімделеді".

Қазіргі уақытта сақтандырушылар өздерінің қаржылық шындықтары мен өмір салтына сәйкес келетін цифрлық, икемді және этикалық негізделген шешімдерді ұсына отырып, Z  буынының үміттеріне бейімделуге тырысуда.

"Z буыны әлеуметтік жауапкершілік пен тұрақты дамуға жауапкершілікпен қарайды. Біздің әлеуметтік бастамаларымыз-мысалы, тегін балалар лагері және Freedom Camp қаржылық сауаттылық курстары – аудиторияның көбірек қатысуын тудырады. Бұл өз кезегінде жас аудиторияны диалогқа тартуға, олардың арасында адалдықты арттыруға және жаңа байланыс арнасын құруға көмектеседі. Қорытындылай келе, атап өткім келеді: z буыны үшін өзекті болу үшін біз сақтандыру полистерін сатпауымыз керек. Біз олардың құндылықтары мен өмір салтына сәйкес келетін цифрлық, жекелендірілген, ашық және әлеуметтік жауапты қаржылық шешімдерді ұсынуымыз керек. Егер біз алдағы 10 жылда суда қалғымыз келсе, бұл трансформацияны бастау керек", - деп қорытындылады Freedom Life ӨСК Басқарма Төрағасы.

Дереккөз: https://dknews.kz/ru/eksklyuziv-dk/341424-stavka-na-pokolenie-odnoy-knopki

Ашық дереккөзден алынған сурет

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Аннуитеттік инвестициялаудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Аннуитеттік инвестициялаудың артықшылықтары мен кемшіліктері

Аннуитеттерді АҚШ сақтандыру агенттері зейне...

Ұзақ мерзімді салымдар үшін ULIP жоспарының артықшылықтары
Ұзақ мерзімді салымдар үшін ULIP жоспарының артықшылықтары

ULIP – өмірді сақтандырудың заңды қаптауындағы ...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру