bs-preloader__icon
ru kz en

Сақтандыру компанияларына онлайн режиміне ауысу не үшін қажет

Сақтандыру оқиғаларын онлайн-реттеу жылына бірнеше жүз миллион рубльді, ал олардың клиенттеріне – қағазбастылықтан бос болатын өмірдің 4 сағатын үнемдеуге мүмкіндік береді. Сонымен, сақтандыру нарығының толық диджитализациясымен қиындықтар не үшін туындайды? Мұндай мәселені Forbes Contributor-дан Дмитрий Руденко қарастыруда.
Сақтандыру компанияларына онлайн режиміне ауысу не үшін қажет

Сандық технологиялар біздің өмірімізге еніп кетті. Сіздер ұшаққа билетті алу үшін авиакассаға бармай-ақ, оларды мобильді қолданбада немесе сайтта сатып аласыздар. Алайда қала сыртындағы қымбат үйдің, коммерциялық мүліктің немесе автокөліктің иесі (егер оған бірдеңе болып қалса) сақтандыру полисін ресімдеу және төлемді алу үшін өз сақтандырушыға барып қайтуға мәжбүр болады. Әлде бармаса-да бола ма екен?

Сақтандыру нарығының диджитализациясы туралы тек жалқаулар ғана айтпаған шығар, бірақ әзірше бүкіл «диджитализация» онлайн-сатуларды автоматтандыру мен телематиканы іске қосумен аяқталады.

Алайда клиент үшін сақтандыру сақтандырушының сайтында полисті сатып алу сәтінде емес, сақтандыру оқиғасы орын алған жағдайда жұмыс істей бастайды. Осы жерде осы диджитализациямен жөнді ештеңе жасай алмайсың. Бүгінгі таңда тек жеке ойыншылар сақтандырудың жеке түрлерінде онлайн-реттеудің мүмкіндігімен мақтана алады. Бірақ, бұл опция – жай ғана кезекті маркетингтік айла болып табылатын шығар, ал нарыққа бұл мүлдем қажет емес.

 

Электрондық жартылай шара

Расымен, қазір көптеген ойыншылар онлайн-реттеуге жартылай болса да кетіп жатыр. Мысалы, сақтандырушы құжаттардың көшірмелері бойынша залалмен жұмысты бастап, оқиға орнынан фотосуреттер бойынша залалдың мөлшерін бағалай алады. Бұл сервиске оған инвестицияларды құю талап етілсе де, техникалық тұрғыдан енгізу қиынға соқпайды. Алайда бұл жаңашылдық клиентті қағазбастылықтан толық босатпайтыны анық.

Барлық құжат айналымын онлайн режиміне ауыстыру электрондық сандық қолтаңба (ЭСҚ) технологиясы арқылы іске асыруға болады, алайда ол әзірше сақтандыру нарығында аса қолданылып жүрген жоқ, және көптеген жағдайларда сақтандырушылар дәстүрлі қағазбен жұмыс жасауды жөн көреді. Алайда, егер компаниялармен жұмысты онлайн режимінде жүргізу расымен де қиын болса, өйткені оларға күшейтілген ЭСҚ алу, оны жаңарту, дұрыс сақтау қажет болады, онда азаматтармен өзара әрекеттесу кезінде қиындықтар мүлдем жоқ десек болады – клиенттің кеңсеге келіп оны сәйкестендірудің екі сатылы жүйесін іске қосқаны жетерлік.

Алайда сақтандыру компаниялары технологиялық жаңалықтарды ендіруін асықтырмайды, өйткені алаяқтықтың өсуінен қауіптенеді. Жазатайым оқиғалардан полистер бойынша залалды онлайн түрінде реттеуге болмайды, өйткені шығындалуының деңгейі мұнда тым жоғары, ал дәрігер берген анықтаманы кез келген адам жасай алады. Сондықтан сақтандырудың барлық түрлеріне мұндай IТ-шешімдерді масштабтау алдында компанияларға әлеуетті жалғандықты полисті ресімдеу кезеңінде анықтауды үйренуге тұра келеді.

 

Бәсекелестік артықшылығы

 

Алайда бұл сақтандыру компанияларға залалды онлайн-реттеуді дамыту бойынша ешқандай күш салудың қажеті жоқ дегенді білдірмейді. Клиенттің де, компанияның да уақытын үнемдеуге мүмкіндік беретін сервистердің болуы – бүгінгі таңдағы жалғыз шынайы бәсекелестік артықшылығы. Жақын келешекте бұл трендті ескермейтін сақтандырушылар өз клиенттерінен айырылып қалуы мүмкін.

Клиентті сақтандыру оқиға кезінде залал бойынша құжаттарды тапсыру үшін қаланың басқа шетіне баруға мәжбүр ететін компанияны ешкім өз еркімен таңдамайтын шығар, немесе автокөлігін жөндеуге алыс ауданға жібермейтін шығар, өйткені басқа сақтандырушыларда оқиға орнынан құжаттардың көшірмесі мен суреттерін жолдау арқылы залалды бағалауын және жөндеуге жолдануын алуға болады.

Мұндай сервис сақтандырушының шығындарын төмендете алады. Қарапайым математикаға назар аударайық: ресми ақпаратқа сәйкес нарықта алымдардың көлемі бойынша көшбасшылардың бірінде залалды реттеудің 300 орталығы бар, онда 5 адам жұмыс жасайды. Егер біз Росстаттың Ресейдегі орташа жалақының мөлшері туралы (2017 жылғы қаңтар айында 35 369 рубль) мәліметтерін алсақ, онда ЕТҚ (ФОТ) шығындары айына 53 млн рубльден артық немесе жылына 635 млн рубль шамасындағы мөлшерді құрайды.

Ал енді жалпы экономика үшін реттеудің дәстүрлі форматы қаншаға түсетінін бағалап көрейік. Егер орташа есеппен клиент өзінің уақытының төрт сағатын сақтандыру компаниясына құжаттарды ұсынуға жоғалтса, онда үш тоқсандағы 21 миллионға тең реттелген шығындардың санын есепке ала отырып, онда жұмыс уақытының 19 млрд рубльді (жалақының орташа деңгейінен шыға отырып) үнемдеуге болар еді. Есептер, әрине, долбарлы болып көрінетін шығар, бірақ пайданың шамалы мөлшерін түсінуге болады.

Клиенттің сақтандыру компаниясымен қарым-қатынасын минимумға келтіре отырып, сақтандыру оқиғасы орын алған кезде сақтандырушының абыройлы тәуекелдерін төмендетуге болады. Ашуланған немесе жанынан безген клиент көбіне қате жасайтын және клиентті мәселені шешу үшін анда-мұнда жіберіп отыратын кол-центрдың операторымен сөйлесу қажеттілігінен сақтайды.

Дереккөзі: http://www.forbes.ru/finansy-i-investicii/361091-kompensaciya-po-kliku-zachem-strahovym-kompaniyam-nuzhen-perehod-v
Фотосуреттер today.kz, bluecross.com.hk сайттарынан алынды.

Бөлісу
Сондай-ақ, қараңыз
Сыйлықақылар динамикасы жақсаруда
Сыйлықақылар динамикасы жақсаруда

Тамызда ӨСК сыйлықақылары түсім қарқынын 3 есе...

Ең қызықты материалдар сіздің электронды поштаңызда. Біздің жаңалықтарға жазылыңыз.

Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Сарапшыға сұрақ қойыңыз
Өтініш қалдыру