Limra зерттеу компаниясының деректері бойынша АҚШ-та 2021 жылдың бірінші тоқсанында сатылған өмірді сақтандыру полистерінің саны 2020 жылмен салыстырғанда 11%-ға өскен, бұл 1983 жылдан бастап ең үлкен өсім болып табылады. Сатудың ұлғаюы өткен жылы Covid-19-дан өлімдердің өсімі аясында басталды.
Бұл ретте, статистикаға сәйкес, сақтандырушылар қайтыс болу жағдайында төлемдерді 4%-ға төмендеткен. «Енді орташа төлем 270 мың долларды құрайды. Азаю саланың үлкен емес кірістермен үй қожалықтарына көп полистердің сатқанын көрсетеді, - дейді Limra-ның атқарушы директоры, Дэвид Левенсон. – Біздің ойымызша полистерді жылына 100 мың доллардан кем табыс табатын отбасылар сатып алған».
Қазір өмірді сақтандыру экономикаға инвестицияларды және қоғамның әлеуметтік мәселелеріне шешімді қамтамасыз ететін стратегиялық қағидатты сала болып табылады. Өмірді сақтандыру әлдеқашан адамдар қаражат жинай алатын, инвестициялардан табыс ала алатын, өзіне зейнетақыны және медициналық сервисті қамтамасыз ете алатын құрал-жабдық қана болып қойған жоқ. Өмірді сақтандыру клиенттердің ең алуан түрлі қажеттіліктеріне бағытталған ерекше сала болып шықты: тұрғын үй сатып алу, балалардың біліміне ақы төлеу, салықтарды азайту және т.б. АҚШ үшін банктерге қарағанда адамдар өмірді сақтандырумен айналысатын компанияларға көбірек сенетіні әдеттегі жағдай болып табылады.
Дереккөзі: https://www.wsj.com/articles/covid-19-expands-life-insurance-purchases-beyond-wealthy-11622026800
Сурет ашық дереккөздерден